Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Features:
- Stock and modified power profiles
- Auto Cell System
- Automatic Brushless/Brushed adaptation
- Sensored design
- Internal Temp-check system
- Big power capacitor
- 24.5g light
- ADPC tm
- Advanced Digital Phase Control
- Ice Drive Design
- Optimized for use with 4,5 and 6 cells
- 3.0A BEC
- Blue LED
- Multi-Protection System
- External soldering tabs
- 2.6mm power wires
- Launch Control
Ik snap dat stock-gedoe helemaal niet. Wat is er zo special aan zo'n regelaar en motor?
een kennis van me nam deel aan de laatste ETS-wedstrijd in Duitsland. Hij is zeker geen slechte piloot.
Hij verwachtte natuurlijk wel geklopt te worden door de aanwezige klasbakken, maar stond paf van het verschil. (En hij heeft al redelijk wat ervaring in het rijden op internationaal niveau). Hij vertelde me dat ze op geen enkel manier de nselheid konden halen als de LRP-team-leden ... die allemaal met deze nieuwe stock-ESC reden.
Ze konden het zelf amper geloven maar aangezien ze met hetzelfde materiaal reden: zelfde packs (zelfs lager gequoteerde cellen), zelfde motor, (hij kreeg zelfs een motor van zo'n toppiloot om te testen) ... konden ze het moeilijk aan iets anders wijten dan aan de ESC.
In de specs van die ESC staat wel iets van "optimised for 4 to 6 cells, ... maar zou die ook Lipo aan kunnen?
De nieuwe LRP Stock spec regelaar heeft meer timing tov het TC model. Hiermee zou je wellicht iets meer uit je motor kunnen krijgen, al moet je deze wel weer anders gaan verplaatsen.
Don't give al the credits to the esc..... Ik hoorde ook dat de LRP teamleden ELKE heat een verse accu reden. Dat maakt meer verschil dan je regelaar......Zeker in de stock
elke heat een verse accu. Bedoel je daarmee dat elke accu maar één keer per dag gebruikt wordt? Dat doet toch zowat elke RC-rijder in competitie?
Als je bedoelt dat ze splinternieuwe accu's gebruikten, dan moet ik je tegenspreken. M'n maat Grooveman was daarin erg formeel. Hij was het eerst ook daarin gaan zoeken. Bleek dat de piloten die hij kon "checken" of controleren, gweoon met oude packs reden. vandaar dat hij ook kon waarnemen hoe zijn packs betere specificaties hadden dan sommige van die rijders.
Hij bedoelt de eindoverbrenging. Dat is iets anders dan de rollout, want die heeft ook weer met de grootte van de banden te maken.
elke heat een verse accu. Bedoel je daarmee dat elke accu maar één keer per dag gebruikt wordt? Dat doet toch zowat elke RC-rijder in competitie?
Als je bedoelt dat ze splinternieuwe accu's gebruikten, dan moet ik je tegenspreken. M'n maat Grooveman was daarin erg formeel. Hij was het eerst ook daarin gaan zoeken. Bleek dat de piloten die hij kon "checken" of controleren, gweoon met oude packs reden. vandaar dat hij ook kon waarnemen hoe zijn packs betere specificaties hadden dan sommige van die rijders.
elke heat een verse accu. Bedoel je daarmee dat elke accu maar één keer per dag gebruikt wordt? Dat doet toch zowat elke RC-rijder in competitie?
Als je bedoelt dat ze splinternieuwe accu's gebruikten, dan moet ik je tegenspreken. M'n maat Grooveman was daarin erg formeel. Hij was het eerst ook daarin gaan zoeken. Bleek dat de piloten die hij kon "checken" of controleren, gweoon met oude packs reden. vandaar dat hij ook kon waarnemen hoe zijn packs betere specificaties hadden dan sommige van die rijders.