C
Chambrant
Guest
http://www.redrc.net/wp-content/uploads/2009/02/lrp4800saddle.jpg
hardcased saddle lipo's van LRP :-D
Bron: RedRC
hardcased saddle lipo's van LRP :-D
Bron: RedRC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn bijna 20 jaar oude rc10l2 gebruikte ook een damperdisc en voor buiten op het circuit is zo'n damperdisc gewoon niet consistent en niet meer van deze tijd.
Nou 90% is te betwisten. Ik denk meer aan 60-70% maar goed. Dat wil niet zeggen dat je vandaag de dag een frictiedisc in een nieuwe auto zet terwijl iedereen dampertubes of iets technischer a la rc10r5 verzind.
Als een damperdisc zou werken dan zouden de rijders er gewoon mee door gaan maar dat is gewoon niet het geval. Dampertubes zijn consistenter hoe je het ook went of keert en dus gebruikt iedereen het ( of schokbrekers).
Dat de materialen net wat anders zijn tja dat lijkt me logisch maar toen gebruikte men ook al hoogwaardig aluminium en de demper...ja, die van vroegah was slecht en het kunstof van de ophanging was zachter dan het koolstofvezel versterkt kunstof van nu maar het principe blijft hetzelfde...de frictidisc is gewoon niet consistent ook al maak je het van een ander materiaal.
Dampertubes zijn consistenter hoe je het ook went of keert en dus gebruikt iedereen het ( of schokbrekers).
Lang niet iedereen die ik gesproken heb is het met je eens dat dampertubes consistenter zijn. Sterker nog, bij sommige rijders zijn die tubes een constant probleem omdat ze bij hun vaak tot een tweak leiden. Dat probleem heb je met dish demping niet.
Omdat iets lang geleden gebruikt werd wil nog niet zeggen dat het slecht is. Je hebt tenslotte ook nog steeds ronde wielen onder je auto zitten, of niet soms?
Die wil ik wel is zien dan de Tjoep racing "photon".Een ander nieuwtje en helaas geen goednieuws nieuwtje. De Phothon is uitgesteld tot april/mei. dan pas komt ie op de markt.
Voor degene die niet weten wat een Photon is.
Dit is de nieuwe TOP. Geheel vernieuwd en anders dan andere auto's en de auto die ik wil hebben.
Dan maar wachten.
Tegelijk met de EK 1:10 indoor is de 1:12 modified. Weer Jilles en Hagberg op de bovenste plaatsen, maar nu andersom:
1. Alexander Hagberg (X-ray/SWE) 46 in 8:02.136
2. Jilles Groskamp (CRC/NED) 46 in 8:04.482
3. Simo Ahoniemi (Corally/FIN) 46 in 8:04.739
4. Juho Levanen (Associated/FIN) 46 in 8:04.879
5. Ronald Völker (HB/DEU) 46 in 8:09.498
6. Hupo Hönigl (CRC/AUT) 46 in 8:09.519
7. Marc Fischer (Corally/DEU) 45 in 8:05.903
8. Elliot Harper (X-ray/GBR) 45 in 8:07.440
9. Teemu Saarien (Corally/FIN) 44 in 8:01.919
10. Vesa Yli (Carper Ripper/FIN) 44 in 8:04.018
Ik begrijp dat hier de 1:12 standen zijn weergegeven.....
Iemand beweerde een paar postings terug nog dat het "verouderde" systeem met de frictieplaten niet goed zou zijn, in deze stand zie ik dat toch anders.....
Ik begrijp dat hier de 1:12 standen zijn weergegeven.....
Iemand beweerde een paar postings terug nog dat het "verouderde" systeem met de frictieplaten niet goed zou zijn, in deze stand zie ik dat toch anders.....