Nee hoor,
Het zijn beide 700 size e-heli's.
De T700 is er al, en daar weet ik de voor en nadelen behoorlijk goed van.
En ik ben behoorlijk gecharmeerd van de voordelen van de T700E en van mijn huidige T700N (veel dezelfde onderdelen).
Ze niet vergelijken, en een nog niet uitgekomen model bij voorbaat al op 1 zetten is inderdaad een bevooroordeelde mening
Mijn visie op de verschillen die voordeel opleveren t.o.v. een Trex 700 wat ik zo kan waarnemen...een vergelijk op voorhand dus:
- Directe swash aansturing, redelijk perfecte geometrie, voordeel voor iedere FBL unit, betere en directere regeling.
- belt driven tail, lagere crashkosten, minder onderdelen en een spelingsvrije en directere staartaandrijving.
- De gehele staart besturing / pitchslider is gewoon beter ontworpen, minder spelingspunten, directer.
- Zonder meer iets lichter, gewoon minder onderdelen.
Ik vind het wel heel erg jammer dat ze van het originele ontwerp van de frameplaten zijn afgestapt, ik vind hem nu erg leeg ogen naast en onder de canopy.
Die vakwerk verdeling gaf hem juist een heel eigen karakter, en was ook veel beter in balans met het canopy ontwerp.
Nu vind ik de canopy groter (te groot) ogen en de staart erg kort.
Gewoon wat te simpel gemaakt naar mijn mening, te leeg.
Maar goed, dat is persoonlijk.
Grt,
Eric