koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Nee Roy, dit is een TOJ en geen LOLA... Zit wel verschil in...

Daarnaast is deze body specifiek voor electro gemaakt en niet voor brandstof zoals de Lola's... :D
 
SerpentS100235mm-1.jpg


SerpentS100235mm-2.jpg


SerpentS100235mm-3.jpg


SerpentS100235mm-4.jpg
 
Yups, dat gekke ding van jou gaat echt goed rond Stephan!

Nu nog even een knappe 235mm. voor buiten en je kan ook dáár lekker knallen straks! ;)
 
Even de buitenagenda compleet maken....

Maar nog even voor de duidelijkheid, de kalender is nog niet helemaal definitief en de wedstrijd op MRM ook nog niet. Alles moet nog wel op de ALV worden bekrachtigd. Ik heb begrepen dat de rijders Lelystad hebben gekozen ipv Eindhoven, maar zoals in de statuten staat kan een nieuwe club niet gelijk in hetzelfde jaar een NK organiseren.
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het niet kan of iets dergelijks maar alleen maar even de feiten op een rijtje zetten. Ik vind beide circuits mooie circuits!
Electro kalender 2012 onder voorbehoud:

NK 1: 21/22 april HFCC Den Haag
NK 2: 19/20 mei MACH Heemstede
NK 3: 16/17 juni DMC RC HOTWHEELS Deventer
NK 4: 4/5 augustus MBC DE SLUIS Gouda
NK 5: 25/26 augustus MAC DE BAANBREKERS Rucphen
NK 6: 29/30 september MODELRACING MIDLAND Lelystad

Voor de rest de volgende wedstrijden:

8/9 april 2012 PAASRACE MACH Heemstede (zondag/maandag)
mogelijk, nog niets bekend....

1-3 juni 2012 ETS Round 5 AMCA Apeldoorn
30 juni/1 juli 2012 Electro BENELUX wedstrijd MAC DE BAANBREKERS te Rucphen
21-28 juli 2012 WK Electro (1:12 indoor en 1:10 outdoor) MACH Heemstede (Haarlem Indoor @ Kennemer Sporthal) ifmar2012worlds.com
29/30 september 2012 TAMIYA België-Nederland finale MAC DE BAANBREKERS te Rucphen

Mach Heemstede
7-8 April PAAS RACE
21/22 April ZAC 1
12-13 May ZAC 2
19-20 May NK ELECTRO
26-27 May ZAC 3
9-10 June ZAC 4
7-8 July ZAC 5
11-12 August ZAC 6
1-2 September ZAC 7
22-23 September ZAC 8

Poeheej....

Je kan je uitleven dit jaar:p.

Halewijn
 
sto9150.jpg


Zo die heeft achter inderdaad helemaal niets kwa spoiler. Mijn Andy´s TOJ ziet er ongeveer hetzelfde uit maar heeft achterop nog iets van een spoiler zitten. Wellicht is er met een lange gurney nog wat meer downforce van te maken op die parma TOJ. Op banen zoals rucphen met lange glooiende bochten en genoeg grip zouden deze theoretisch wel goed moeten gaan lijkt me, daar heb je niet veel downforce nodig achter.

Ik heb al een ideetje voor die achtervleugel, even een keer uitwerken;)


ps
Sorry, Laat bericht.... mijn computer was geinfecteerd door een programma en moest naar de reparatie.:evil:
 
Back
Top