Nieuwtjes

hehe dank je.

Nou om eerlijk te zijn. Als ze een 6 cellen chasis uitbrengen dan zou deze auto op mijn verlanglijst staan. Doch op dit moment hou ik het op mijn L2 die ik ga modificeren naar zij-demper setup
 
De reden dat deze van Asso en de CRC voor vier cellen zijn gemaakt is omdat ze nu in de VS een "World GT klasse" hebben opgezet die met 19turns/4cellen gaan rijden...

Ik was erg benieuwd toen ik het smsje kreeg van Robert over de RC10R5 maar zéér teleurgesteld toen ik de foto's zag... 200mm. chassis én 4 cellen...

Is wel op te lossen door een ander chassis te maken en de voor- en achterkant te verbreden maar ja... Misschien dat Asso nog met een conversie komt en dan hopelijk ook met een T-bar want dat werkt op een Pro10 op asfalt gewoon beter...

Voorlopig staat dit niet op mijn lijstje iig...

Joost K.
 
Ga er maar vanuit dat het 4cel blijft.
Er zijn meer merken die een 4cel hebben of gaan maken.
De regels in de vs zijn voor 4 cel en aangezien ze er daar wel wedstrijden mee rijden en de auto's voor de amerikaanse markt bedoeld zijn, zal de 6 cel waarschijnlijk niet komen.

in japan rijden ze dacht ik ook 4 cel.

Maar 4 cel met een brushless 10,5 gaat nog steets hard. vooral in dat soort auto's.
 
Welnee, een Pro10 met 4cell en een 10.5 is niet vooruit te branden... Met 6cell en een 19turns rij ik op de MACH op de speedtrap 77Km/U en dan ben ik al aan het remmen zeg maar dus...

4cell en een 10.5 zal best meevallen qua snelheid... Misschien leuk voor op een indoorbaan maar op een ruime buitenbaan kom je te kort...

Joost K.
 
Laatst bewerkt:
dat is ook waar ze er het meeste mee rijden.
plus de buiten banen lijken daar veel op binnen banen.

maar ze rijden daar ook met toerwagens op 4 cellen met een 13,5T brushless en dan voor 10 minuten.
is wel een apparte klasse. filmpjes zien er leuk uit en de wagens rijden best goed door.

Voor Heemstede en zo is het niks dat is zo maar voor de korte baan is het prima.
 
Mensen het is een nieuwtjes topic. Zoals eerder gemeld is het wellicht een idee om verder te praten in een apart topic.....
 
Protoform Peugeot 905 B Pro10 body (heruitgave):

Pro-Line - P905B

p-587-p905b.aspx
 
Weer iets betere foto's van de werkelijk voltooide S120. Die van Joost waren al een primeur, dit alleen maar de slagroom :wink:

S120FrontEnd.jpg


S120RearPod.jpg


S120Tweak.jpg


serpent120.jpg


Groet Robert
 
Nice, maar voor mij geen Serpent meer!!! Dat merk komt er niet meer in! Als dit net als de S400 gaat... de wagen op de markt brengen en vervolgens geen onderdelen meer leveren...
 
Ow, die wieltjes!!! Bijna vergeten dat Serpent die ook had gemaakt... Zeer mooi... Maar ik ga voor de Asso... ;-)

Joost K.
 
587_2_.jpg


Geef mij dan toch maar de Medium Downforce versie die Corally nu levert van Protoform... Die voorkant van deze is echt een absolute NO-GO!
 
Hoe kom je daarbij? De achterwielen zitten gewoon zoals elke andere 1/12 met US achteras met DRIE boutjes vast hoor...

Joost K.
 
Hier een foto van de S120 die ik toen heb gemaakt op de Masters. Daar zaten er Prism wielen onder van JACO en daarvan is 100% zeker dat ze met drie boutjes vast zitten... Misschien even niet zo goed gekeken? ;-)

Mastersof12scale023.jpg


Joost K.
 
Berichtje dat gepost werd op R/C Tech . Iemand kreeg volgend bericht van Mr Castillo ( de baas van Castle Creations):
The Mamba Max Pro is the next generation Mamba Max -- not released yet (reworking it in parallel with the Monster.)
Slightly lower current handling than the Mamba Max, but adds a switching BEC, up to 5S operation, fan option, better heat sink, and a 5 pin "feature" connector (that can be used for hybrid sensored/sensorless operation.)
The Mamba Max will remain in production -- mostly because some people will want the higher current capability of the Mamba Max. The Pro has slightly lower current handling because we decided to add features but keep the cost similar (fewer FETs, but better heat sink and other features.)

Het gaat dus om een nieuwe ESC die CC binnenkort gaat uitbrengen.
Deze zal dus niet de Mamba Max vervangen maar een broertje ervan worden, met meer features maar een iets lagere "current handling" .
 
Laatst bewerkt:
Back
Top