Hallo,
1.5 Week geleden, ik dolgelukkig naar de modelbouwwinkel om mijn nieuwe Kyosho FW-06 op te halen.
Alles netjes aan de balie besproken en betalingen afgerond, ik neem mijn auto mee naar huis, en heb hem netjes een hele middag laten inlopen etc etc.
Elke dag ben ik na het inlopen wel even een stukje gaan rijden, eerst had ik problemen met het inzakkende toerental op hoge snelheid 9 En soms zelfs uitvallen ) Maar dat heb ik inmiddels verholpen..
Maar nu, ik loop écht élke dag opnieuw aan die schroeven te draaien, want als ik hem de ene dag aankrijg ( En perfect loopt ) dan wil hij de volgende dag écht niet meer aan..
Nadat ik die volgende dag weer wil gaan rijden, loop ik eerst een half uur aan die schroeven te draaien om hem weer een beetje fraai te laten lopen..
Op een gegeven dag kreeg ik hem gewoon met geen mogelijkheid aan, dus heb ik hem heel even achteruit gezet, maarja, ik wou er wel weer een stukje mee gaan rijden dus ik zocht de problemen ergens anders..
Ik wist bijna zeker dat het met de gloeiplug of de gloeiplugdriver te maken had, dus ik ben er na 2 dagen achter gekomen dat de gloeiplugdriver niet goed contact maakte met het "Batterijtje". Goed.
Vandaag de dag besloot ik om een stukje te rijden ( Alles was immers verder in orde ), Ik ging weer rijden, alles op fabrieksinstelling, netjes de nitro in de carb zien komen en starten maar, een paar rukjes was hij aan.
Nadat ik hem had gestart ging hij vrij hoog in de toeren!
Dus ik heb hem eerst maar even rustig uitgedaan en gekeken wat er aan de hand was ( Het was niet zeer hoog, maar hij wou wel weg rijden ! ), Toch wel vreemd alles stond op de fabrieksinstelling !
Dus ik opnieuw starten, en hij bleef maar hoog in de toeren..
Valse lucht kan het niet zijn ( Ik heb nog nooit aan een schroefje gezeten van de motor ).
Op een gegeven moment gaf ik weer twee rukjes om hem te starten, vliegt het koort van de trekstarter kapot bij het plastic stukje waar je aan trekt, NEE..
Volgens mij kan ik echt niet meer pech hebben, ik heb er amper nog mee gereden.. Heel frustrerend voor je eerste auto!
Ik ben echt ten einde raad, en vroeg me af of iemand mij uit de brand kon helpen !
P.S.
( Sorry voor het lange verhaal, ik ben echt hopeloos en ten einde raad
)
iNtex ( Hallum, Friesland )
1.5 Week geleden, ik dolgelukkig naar de modelbouwwinkel om mijn nieuwe Kyosho FW-06 op te halen.
Alles netjes aan de balie besproken en betalingen afgerond, ik neem mijn auto mee naar huis, en heb hem netjes een hele middag laten inlopen etc etc.
Elke dag ben ik na het inlopen wel even een stukje gaan rijden, eerst had ik problemen met het inzakkende toerental op hoge snelheid 9 En soms zelfs uitvallen ) Maar dat heb ik inmiddels verholpen..
Maar nu, ik loop écht élke dag opnieuw aan die schroeven te draaien, want als ik hem de ene dag aankrijg ( En perfect loopt ) dan wil hij de volgende dag écht niet meer aan..
Nadat ik die volgende dag weer wil gaan rijden, loop ik eerst een half uur aan die schroeven te draaien om hem weer een beetje fraai te laten lopen..
Op een gegeven dag kreeg ik hem gewoon met geen mogelijkheid aan, dus heb ik hem heel even achteruit gezet, maarja, ik wou er wel weer een stukje mee gaan rijden dus ik zocht de problemen ergens anders..
Ik wist bijna zeker dat het met de gloeiplug of de gloeiplugdriver te maken had, dus ik ben er na 2 dagen achter gekomen dat de gloeiplugdriver niet goed contact maakte met het "Batterijtje". Goed.
Vandaag de dag besloot ik om een stukje te rijden ( Alles was immers verder in orde ), Ik ging weer rijden, alles op fabrieksinstelling, netjes de nitro in de carb zien komen en starten maar, een paar rukjes was hij aan.
Nadat ik hem had gestart ging hij vrij hoog in de toeren!
Dus ik heb hem eerst maar even rustig uitgedaan en gekeken wat er aan de hand was ( Het was niet zeer hoog, maar hij wou wel weg rijden ! ), Toch wel vreemd alles stond op de fabrieksinstelling !
Dus ik opnieuw starten, en hij bleef maar hoog in de toeren..
Valse lucht kan het niet zijn ( Ik heb nog nooit aan een schroefje gezeten van de motor ).
Op een gegeven moment gaf ik weer twee rukjes om hem te starten, vliegt het koort van de trekstarter kapot bij het plastic stukje waar je aan trekt, NEE..

Volgens mij kan ik echt niet meer pech hebben, ik heb er amper nog mee gereden.. Heel frustrerend voor je eerste auto!
Ik ben echt ten einde raad, en vroeg me af of iemand mij uit de brand kon helpen !
P.S.
( Sorry voor het lange verhaal, ik ben echt hopeloos en ten einde raad

iNtex ( Hallum, Friesland )
Laatst bewerkt: