Hallo, Ik ben van plan binnenkort een nieuwe onroad auto te kopen, alleen is het de vraag welke. Zelf zit ik aan deze te denken: HPI Racing - RTR Nitro RS4 3 Evo Heeft iemand nog advies of opmerkingen? Altijd welkom
ik heb zo'n RS4 3 Evo + (; nog niet zo ongelooflijk lang, maar tot nu toe ben ik daar absoluut tevreden mee... heeft waarschijnlijk in totaal nog maar maximum 5 uur 'gereden', maar helemaal niks nada problemen & hij gaat vooruit EDIT: die 3 evo in je link is een oudere versie, ik heb een 3 evo + ... het zou kunnen dat de versie dáarna ook al binnenkort komt, dat weet ik niet...
HPI is sowieso niet verkeerd en de RS4's zijn altijd leuke auto's geweest.... Zou ff op de site van HPI zelf kijken wat het huidige/nieuwste model is
Ik rij al jaren met de RS4 rond en bevalt prima. En ik zou inderdaad de +versie nemen, die heeft een .18, die is beduidend sneller. Ik heb daarnaast ook nog een Kyosho FW-05+, die vindt ik persoonlijk wat beter rijden dan de rs4. De FW-05+ heeft als opvolger de FW-06, een echte aanrader wat mij betreft. De Kyosho-onderdelen zijn in verhouding echter wel wat duurder dan de HIP onderdelen, maar daarentegen zou je met een FW-06 zo in het KWC kampioenschap kunnen stappen.
Bedankt, maar ik zie die kyosho niet in het assortiment bij shamrock-Maastricht en dat is eigenlijk de enige winkel die een beetje in de buurt ligt. Nog een vraag: stel ik pak de RS4 EVO 3 + DRIFT,de motor daarvan maakt 32000 toeren. Dat neemt de benodigde slijtage met zich mee toch? En stel je zet er gewone banden onder, gaat ie dan gewoon snel als een normale auto? THX
Die toeren moet je niet naar kijken , dat is vrij normaal voor ons soort motoren. De betere (wedstrijd) offroad motoren lopen er nog meer om nog maar te zwijgen over de onroad motoren... Met gewone banden zal je in principe net zo snel gaan als een normale Evo 3+ , de opbouw van de auto is alleen anders waardoor de auto ook anders zal rijden en reageren.
Ja ik vind persoonlijk de drift versie mooier omdat die de uitlaat achter heeft en dan heb je dus niet de halve kap onder de olie zitten...