savage .26 picco
Forum veteraan
Ff schoonmaken is toch nog verstandig hoor 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die van jou ligt ook meer op z'n dak als dat ie op z'n wielen staat zoals ik het begreep :rolling:
Als je pech hebt kunnen ze kapot gaan idd.... Waarschijnlijk breekt het oogje waar de stuurlink op zit...
Ff offtopic ... Weet jij wat voor trek/rotostarts op de R&B 728 passen Anko :?:
Die van Sebazz gaat morgen op de post deze kant op en is zonder dus moet ff voor een oplossing kijken ..
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben op het moment nog niet echt op zoek, dat laat mijn bankrekening nog even niet toe wegens andere modelbouw tegenvallers in de afgelopen wekenMaar ik zal het even in de gaten houden.
@shogun: dat zijn precies de dingen die ik hier nog een paar heb liggen
@nickjuh: Ik denk dat je een vet oneway lager hebt. Dit kopieerde ik uit een ander topic met iemand met een gelijkwaardig probleem:
Het kan het eenrichtingslager zijn. Deze kan vet worden en zeker bij de K serie. Het lager zit in de motor en deze zou je dan moeten ontvetten. Een andere trekstarter gaat dit niet oplossen.
Edit: Zie ook http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/15201.pdf . Is voor de 4.6 maar het idee is duidelijk. Het gaat om onderdeel 15233.
Bij een inwendige one-way heb je minder snel last van een slippende one-way als bij een uitwendige
De inwendige worden namelijk gespoeld met verse brandstof waardoor er niet zo veel olie achterblijft.
Het is alleen wel belangrijk om te zorgen dat na het rijden de motor ook echt leeg is , zodat achter gebleven brandstof niet aan kan gaan koeken
@ Nickjuh
Als je er niet uit kan komen mag je hier ook wel een keertje langskomen hoorZoveel werk is het niet.
eerst remmen en dan insturen.
scheelt je een hoop geld
je zou het kunnen proberen op te lossen met banden maar een beetje spelen met diff olie werkt denk ik iets beter..
ikzelf het 30000 achter en 50000 voor.. Stuurt erg goed..