Hallo, Heb nog steeds problemen met m'n rush evo >.< Constant als je langer dan 3-4 minuten rijd valt ie uit en kan die amper nog starten. Heb al de afstellingen naar orgineel etc, meer benzine en minder.. Niks werkt blijkbaar. En hij loopt ook zeer hard stationair. En dit krijgen we ook niet goed .. Heb al met stationair schroefje geprobeerd, met trimmer etc. Niks werkt >.< Suggesties? Gr, Maikel
Klinkt als veel te arm afgesteld of ergens een lek in je brandstofleidingen. Is je motor geseald? Kan ook zijn dat er ergens lucht binnenkomt waar het niet hoort zoals bij je backplate of onder de koelkop door.
het armpje dat jouw carb pen toe slaagd is meschien op 1 of andere manier kapot of verwronge, maar dat mag normaal niks te maken hebben met na 2-3minute uit te vallen. heb zelf al is een lekje gehad in mijn brandstof darmpje. mijn motor draaid toen ook zeer hoog en viel ook altijd uit. mvg
Compressie is zeer laag, alleen 1e start is zeer hoge compressie. (Koude start) En waar zit dit darmpje ding ? Heb namelijk de manual niet meer .. En nee komt geen valse lucht binnen en ook geen kapotte slangetjes.
En waar zit dit darmpje ding ? [/QUOTE] Darmpje= brandstofslang/fuelline En inderdaad klinkt als een versleten zuiger/cilinderset. En een nieuw motortje is ook wel een goed plan zo duur hoeft het niet te zijn.
Dit is het probleem dus.. Nergens zijn onderdelen verkrijgbaar voor de rush evo. Zal ik dan wel goed doen om een nieuw motortje te kopen? Als er iets anders kapot gaat is er bijna niks te krijgen..
Vergelijk de prijs van een compleet nieuwe auto met de prijs van een losse motor en trek je conclusies.
En als je een nieuwe auto gaat halen denk er dan aan om op de onderdelen te letten. Het heeft geen zin om een nieuwe auto te kopen als de onderdelen slecht te verkrijgen zijn.