Kangaroo JET

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door kevin heli, 21 mrt 2010.

  1. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.603
    Locatie:
    Groningen
    ow..... vreemd, zou erger moeten worden dan. Wellicht heeft het demonteren en monteren ook iets gedaan. Dat minder zetten zou echt niets moeten uitmaken, zeker niet moeten verbeteren.
     
  2. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Juist de turbine nog is gestart en van 39 terug naar 42 gezet en vol gas niets te zien hij draait super :p zaterdag kan hij de lucht in hopelijk :rolleyes:.
    greetz kevin
     
  3. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.603
    Locatie:
    Groningen
    Heel mooi :) Weer wordt erg aardig, gaat helemaal goed komen :)
     
  4. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Ja ik hoop het, nu de uitslagen van de roeren nog goed krijgen.
    greetz kevin
     
  5. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.974
    Locatie:
    Zeewolde
    En En En???
     
  6. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    De kist was spijtig niet klaar voor zaterdag :( .
    greetz
     
  7. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Volgende zaterdag naar jetpower wat winkelen daar :D.
    greetz kevin.
     
  8. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    zaterdag eindelijk stukken kopen voor de retracts op jet power, dan is de kangeroo klaar.
    greetz.
     
  9. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    juist terug van jet-power, echt een mooi meeting :eek: de stukken heb ik nu kan ik de kangeroo afgewerkt :D.
    greetz kevin
     
  10. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.974
    Locatie:
    Zeewolde
    mooi man, wij wachten in spanning af :yes:
     
  11. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Vandaag ook wat gewerkt aan de jet, elektronisch retracts klep gezet + nieuwe darmpjes + nieuwe plaat gemaakt waar alles opstaat met carbon look :D alles werkt prima en de druk blijft op de fles nu .
    greetz kevin.
     
  12. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Hallo
    Ik ben aan het denk voor nog een turbine bij te kopen een jet-cat 80 of 120 wat zijn zo de prijzen voor een goed 2dehands ?.
    GREETZ
     
  13. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.603
    Locatie:
    Groningen
    P80 SE rond de 1200 euro, P120 SE Rond de 1600 euro. Niet SE versie is nog goedkoper maar een SE kan erg handig zijn als je een doorstart moet maken. Het ligt een beetje aan het toestel of dit nuttig is. Als hij erg makkelijk landt en je nooit gas hoeft bij te geven (bv goede rem kleppen zodat je altijd ruim gas erop hebt tijdens de landing) dan heeft een SE niet veel meerwaarde.

    Kijk ook goed naar draai uren. Ik zou geen 2e hands kopen die meer dan 10 uur heeft gedraaid. Foto's zeggen ook een hoop, alles moet er gewoon netjes en origineel uit zien. Ook zou ik de motor ophalen en nooit laten opsturen. Als de motor gedemonstreerd kan worden zit je vrij zeker, zoniet controleer dan de spullen heel goed.
     
  14. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Dan ga ik rustig rond kijken voor een se versie die reageert veel sneller.
    Ps: is een p80se goed voor een scale 1/8 jet of toch beter een 120 ?.
    GREETZ
     
  15. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.603
    Locatie:
    Groningen
    Dat ligt helemaal aan de kist :) Wil je een kist als een F16 dan is een 120 wel aan te raden omdat je met een 80 veel richting volgas vliegt. Ook een model met een y pijp kost veel vermogen en dan is een 80er erg weinig.
     
  16. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Dan ga ik rustig uit kijken voor een p120, dan kan ik alle kanten uit gaan ooit van model.
     
  17. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    hoi
    Ik wil een nieuwe smering filter kopen voor de turbine welke filter kan ik er voor gebruiken ? .
    greetz kevin
     
  18. Koenieboy

    Koenieboy

    Lid geworden:
    29 jul 2004
    Berichten:
    611
    Locatie:
    Belgium
    filter of restrictor?
     
  19. kevin heli

    kevin heli

    Lid geworden:
    10 dec 2008
    Berichten:
    483
    Hallo koen
    Op mijn turbine staat 3 festo aansluitingen 1 gas 2 smering 3 kero.
    van de pomp gaat het naar een (y) stukje daar gaat een darmpje zonder filter naar kero het ander darmpje met filtertje naar smering er zit zo een naald in die filter, ja ik weet niet hoe ik het moet noemen :rolleyes:.
    greetz
     
  20. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.603
    Locatie:
    Groningen
    Dat is een restrictor. De juiste is wel belangrijk. Waarom wil je de oude vervangen??
     

Deel Deze Pagina