Wat specificaties: custom rvs voorbumper elcon voorzijde zeller shocktower harm ontvangerbox no fear zijpanelen aluminium wielen rvs rolkooi rondom hydraulische remmen blauwe 5mm bodemplaat xl elcon achterzijde Trevor Simpson reed engine 8 aluminium dempers TPS luchtfiler outerwear hoes RN fatpower S 2x rhino4 servo (stuur) 2x 5990tg (remmen en gas) 15Ampere spanningslimiter motor kan op afstand uitgezet worden door met zender futaba 4pk/ 4 kanaals ontvanger speciale rvs standaard
Nja hij staat weinig te doen op het moment, het is nu meer 4WD weer... Gelukkig staat de MCD klaar, van de week gaat hij zeker naar buiten.
Leuk, maar ik vind die chassis platen eigenlijk maar niks. Het lijkt me belangrijker dat ze stevig zijn dan dat de merknaam erin verwerkt zit.
Ja, daarom zit er ook en rvs rolkooi op, die ondersteund het geheel aardig samen met de 5 mm bodemplaat. ;-) En de zijpanelen zijn net zo dik en van hetzelfde materiaal als die van FG.
Het is ook geen wedstrijdwagen maar puur voor de fun, maar hij komt makkelijk vooruit met het reed-blokje, tijdens het inrijden met het gas op maximaal 80% komt hij met een totaalgewicht van 26kg nog steeds redelijk los van de grond. Bovendien is dit nog met een standaard Trevos Simpson cilinder, inmiddels heb ik de bewerkte TS versie klaar liggen. eAnkoujJ1Y8[/media] - FGR No Fear
donders mooie wagen ;D 26 kilo pff die moet je niet tegen je voeten aan hebben mooi geluidje succes er mee
De wagen zelf weegt 22kg, de aluminium wielen inclusief banden 1kg per stuk dus hij is redelijk zwaar ja. Maar als ik ga rijden zit er een plastic bumper op als bescherming voor de "baan inzet" zoals je op het filmpje kan zien. of het helpt......
WOW , Beter bestaat bijna niet . Ik zou hem voor mij willen zien , echt mooi. ik wil het bijna niet vragen wat voor prijskaartje hieraan hangt, maar ja, Mooi Kenneth che
Nee die heb ik ooit van iemand overgenomen met nog wat andere onderdelen die op de auto zitten, ze komen origineel bij Vöegele-motorsport vandaan dacht ik, maar die maken ze niet meer. Tja prijskaartje, achteraf had ik er wel 2 andere full alu wagen voor kunnen kopen en de motor die erop zit kost ook een leuke FG (de bewerkte cilinder kostte me al bijna 400 euro incl. de Belgische invoertax), maar het is wel een leuk project geweest van 2 jaar om het allemaal bij elkaar te kopen, dingen zelf te maken en laten maken en erop te zetten. Ik kijk nog wel rond of er nog iets op/of bij kan maar ik heb me alweer laten verleiden tot een andere wagen die ik nu ook erbij heb, de MCD Ultimate 2010 uitvoering, deze is ook alweer bijna zoals ik hem wil hebben, alleen de lexan-kap die ik erbij heb moet nog een leuke airbrush op, nu rij ik met een mooie body van Senna met wat ideeën van mezelf erin verwerkt.