Wat is het verschil tussen de Associated b3 en de b4? Zijn deze verschillen in de praktijk echt merkbaar of zijn het maar zulke kleine dingen dat je het niet eens echt merk?
kijk is op de site van asso dan kan je zien wat de verschillen zijn en ik denk dat je antwoordt op jouw vraag sneller en beter zal krijgen op een ander forum. ik zal je die link straks even geven want die kan ik nu niet vinden
http://www.rc10b4.com/ hier dus Als beginner zal je niet zo super veel merken van verschil denk ik, al kan je beter direct een B4 kopen omdat je dan langer meekan ivm wisselstukken, competiviteit enzoverder.
hey c4 het verschil tussen een b3 en een b4 is groot,,een b4 is makkelijker om te beginen en is vergefelijker en niet zo agresief,een b3 is veel agresiever en stuurt veel dierekter,ik zou voor de b4 kiezen omdat hij makkelijker te rijden en af te stellen is :wink: grtz tom
Oke bedankt. Mn engels is eerlijk gezegt een ramp dus daar word ik niet echt veel wijzer van. Maar als je een b3 in nieuwstaat voor 125 euro kan kopen is het dan toch de moeite waard om met een b3 te beginnen? Als je van een ene buggy naar een andere buggy gaat, moet je natuurlijk je rijstijl veranderen en dat is moeilijk. Maar als je pas begin met offroad rijden zoals mij, kan je je rijstijl gelijk aanpassen aan die van een b3. dus je heb niet die overstap van de ene naar de andere. of zie ik dit verkeerd?
hey c4 een b3 is zeker geen slechte auto om te beginen en zal zeker niet tegen vallen alleen een een b4 is net nog wat makkelijker dan een b3 :wink: maar 125 euro is ook weer niet duur voor een mooie b3. grtz tom
De B4 is een makkelijkere auto dan de B3, dit verschil is iets wat je zeer goed kan merken. Je kan met beide erg hard gaan maar met de B4 kan dit makkelijker. Begrijp me niet verkeerd een B3 is een goede auto, maar het probleem is dat er nu dus geen onderdelen meer voor worden gemaakt, dus als de voorraad op is, is het over.