Mogelijk bij sommige al bekend van de crawlers en banden voor vrachtwagens nu komen ze dus ook met een dieplader en graafmachine. Hier boven beiden te zien. Heavy Machinery prijzen: 2400 USD = 400 USD shipment voor de graafmachine RTR. Werkt op 20 bar. Ben beniewud naar de kwaliteit hiervan. Eindelijk eens geduchte concurrentie voor de dure en in mijn ogen over prijsde duitse kranen.
Hallo Alwin, Het lijkt een mooie machine, maar voor 400,= USA dollars kan de kwaliteit niet echt heel goed zijn lijkt mij ! Maar ja, wie ben ik ! Klopt deze prijs wel ?? Voor een goede hydrauliekpomp ben je al meer kwijt ! Ik ben benieuwd of er nog forumleden zijn die deze rupskraan gaan kopen. Het is best een flinke rupskraan, gezien de afmetingen !
Piet, 400 USD zijn de verzendkosten De kraan kost 2400 USD, voor een kleine 3000 Dollar staat 'ie dus bij je op de stoep. Persoonlijk zou ik hem (nog) niet kopen. RC4WD staat er bekend om af en toe te snel iets op de markt te willen brengen, met als gevolg dat de eerste generatie(s) nog behoorlijk veel last hebben van kinderziektes.
Sorry, ik heb het niet goed gelezen, foutje van mij ! Ik heb de 2 in de prijs over het hoofd gezien op de site RC4WD Inderdaad zijn de verzendkosten 399,99 USA Dollars, deze vind ik trouwens nogal hoog ! Maar dan nog vind de prijs laag, ik vraag me af of je voor 2400,= USA dollars zo'n kraan kan leveren, de tijd zal het leren ???
Heb even omgerekend en hij kost met verzendkosten 1.945,66 euro Dus niet al te duur maar weet er iemand hoe goed de kwaliteit is?? Grtz Bruno
Hmmm, op Ebay.DE is de rupskraan ineens 5kg zwaarder geworden, namelijk 25kg Op de site van RC4WD staat dat de rupskraan 20kg weegt
de kwaliteit is altijd afwachten tot iemand hem hier echt in handen heeft. Gewicht zit je ook met verpakking etc. 400 usd (300 euro) is niet echt extreem te noemen voor 25kg luchtvracht. Dit is zelfs vrij gangbaar. Dat de prijs van de duitse kranen overdone is ben ik wel van mening. Dat die 2000 euro voor deze kraan mogelijk wat karig is kwa levering kan ook waar zijn. Echter ben ik wel van mening dat voor 3500 euro een knappe kraan te leveren moet zijn.
ik vind het allesinds een ferm exemplaar en misschien eindelijk eentje dat iet of wat betaalbaar(der) is... maar inderdaad ff afwachten wat de kwaliteit weer zal zijn. Ik hoop alvast dat het deftig materiaal is want die van leimbach zijn mij echt wel veel geld...
trailer , graafmachiene en cab's Volvo ( zoals ik er eentje heb ) scania en hoogdak MAN en zo veel meer komen van rctruckhobby uit. HONG KONG . klein linkje Hydraulic Excavators - Rigidrc Shop Mijn cab is heel mooi gemaakt dus aan de kwaliteit van die mannen twijfel ik al lang niet meer. Er wordt al zoveel rc stuff verkocht from china en omstrekken waar we allemaal tevreden over zijn , zelfs buiten onze omweten om . Vind het prachtig dat de grote merken eens op hun donder krijgen !!!!!!!!!!! Schande wat ze durven vragen voor een produkt die nog niet eens werkt naar behoren ( merk namen vullen jullie zelf maar in
Hallo Fabi, een kleine kanttekening wil ik toch wel even plaatsen.:idea: Mijn Scania R730 upgradeset komt ook bij deze leverancier vandaan. Zoals al eerder aangegeven ben ik niet helemaal te spreken over de kwaliteit van dit product evenals wat bevriende modelbouwers uit Duitsland die ook over deze set beschikken. Diverse delen waren krom en sloten niet mooi aan op de originele Tamiya onderdelen. Dit wil overigens niet zeggen dat alles slecht is. Ook waren er wat klachten her en der over het hoogdak voor de MAN XLX. De kosten spelen hierin uiteraard ook een belangrijke rol, deze zijn vele malen lager dan in Europa wat natuurlijk weer een gedeelte goed maakt. En met wat technisch inzicht is er toch wat moois van te maken. Overigens heb ik toevallig gisteren twee stuks V8 badges besteld voor op de zijkanten van de spatborden onder de fenders. Ben benieuwd naar de kwaliteit van dit stukje freeswerk uit Azie, en zal hierover m'n mening in mijn topic geven als ik ze binnen heb. MVG, Raymond -\8/-
ja kijk die problemen hadden wij nog niet , mss toch meerdere en verschillende verkopers omtrend dezelfde onderdelen lijkt me hier duidelijk.
het probleem met kromtrekken is een fout door de afwerking. ze worden aan een kant gespoten hierdoor trekt het kunststof krom. even een warm bad geven lost al 99% op.
He, die kraan staat ook op het duitsemodelbouw Forum. Eerst was de oliedruk 45bar, maar nu zelfs 8,5MPA = 85bar, ja tuurlijk geloof er geen barst van. Ook wel raar dat daar de bediening van de linker en rechter knuppel verkeerd om zit zoals bij normale Euro sturing, maarja dat hebben de chineesje heli's ook.
Hallo Stefan, 45 Bar ??? Klopt helemaal niks van volgens de site van RC4WD 100% CNC machined aluminum (except track and hydraulic pump) Custom 8 channel 2.4Ghz radio High Intensity Light (Super bright) (3 Watt) Optimized steel hydraulic system Scale operator station (can fit a driving figure and seat) Steel molded tracks (50mm width, 45 grade carbon steel) Efficient under carriage with tracks Reliable hydraulic valve and adjustable pump Heavy duty hoses (OD 4.5mm Nylon, ID 2.5mm) Bearing based undercarriage design Undercarriage rotate 360 degrees (endless) Powder coated in yellow Massive brushless system (hydraulic) 125A brushless ESC with BEC 350Kv brushless monster torque motor (4130 OutRunner, 6mm shaft) Neodymium magnets Belt/track is track is controlled individually Run time is: 40-50 minutes (6500mAh battery) Steel machined oil pump (45mm X 30mm X 15.5mm) Digging force: 15kg/33pounds Driving speed: 310 meter per hour Scale: 1:12 Dig depth: 495mm/19.4inch Height of cabin: 155mm/6.1inch Length: 1.15meter/45inch Width: 250mm/9.8inch Height: 840mm/33inch Deadweight: 20kg/44lbs Operating oil pressure: 20Bar, 290psi 30 days limited warranty Maar ook over het gewicht van de rupskraan verschilt op verschillende sites. Men praat over 25kg i.p.v 20 kg volgens RC4WD ?
Hoi Jordy, bij mij idem, en na het in warm water leggen en een beetje bijbuigen brak die af.:bad-words: Dus uiteindelijk de originele Tamiya bumper omgebouwd waar ik achteraf heel content mee ben. MVG, Raymond.