Die ken ik ! Wij hebben er hier ook een staan en die is geloof ik door Fred Coenen gemaakt. Zit ook een Vario Skyfox in en staat al een tijdje op de lijst om weer de lucht in te gaan. DSC_0022 by Arjen28, on Flickr
Oh, dan ben ik effe abuis, ik mende dat Schlüter de cylinderkop ook altijd naar voren had. Effe een losse opmerking kijkend naar de foto's van Arjen en Erwin: volgens mij komt deze romp nog veel mooier tot zijn recht met retracts, ook al zouden dat gewoon voetjes zijn die mooi flush tegen de romp getrokken worden in plaats van wielen die in de romp verdwijnen. Zou alleen niet weten of daar ruimte voor is. Ik meen een aantal jaren geleden in ROTOR een artikel gezien te hebben over een op de Shark gebaseerde F3C romp die retractable skids had. Zag er érrug strak uit in de lucht en de schrijver claimde in elk geval een merkbare snelheidstoename. Of het echt veel gaat schelen weet ik niet, maar het staat vast prachtig.... Groet, Bert
Geloof dat bij de meeste Schluters de kop aan de voorkant zit, is bij mn Junior 50 II ook zo. Bij de Futura kom je anders onmogelijk bij de plug, dan zou je het halve mechaniek moeten slopen haha. Zo'n romp met retracts zal wel retegaaf zijn zeg...
Ik ben benieuwd hoeveel Sharks er nu ten tonele komen. Ik heb er 1 voor een 30er. Of eigenlijk, ik heb de mal ervoor en er een stuk of wat van gemaakt. Maar er zijn er maar 2 mooi geworden tot nu toe. Bij deze een abonnementje op je topic! Steven.