Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dat is waarom ?HK heli zijn in 1 woord MEUK :2gunfire:
hij met 'n TREX500 - waarvan ik op 't zicht zag dat die een stuk beter vloog dan m'n HK -
't geld dat ik er ondertussen heb ingestoken (~600 dollar) had ik waarschijnlijk beter besteed aan een occasie TREX, kant en (vlieg)klaar....
Verstand komt niet voor de crash zeker?
Ben er met zo'n 16 dollar opleg vanaf, dus echt stoppen kan ik nu niet.
Alhoewel ik ondertussen wel sterk verlang naar een vlot vliegende kist...
Moest ik puur resultaat en kostgericht zijn, was een occasie TREX500 veruit de betere optie. Maar ik haal ook plezier en voldoening uit de opbouw en afstelling, vandaar dat ik de moeilijke weg gekozen heb.
Ik heb zoveel mogelijk Turnigy parts gebruikt in m'n setup. Enkel de main shaft is align.
Gisteren enkele achtjes kunnen vliegen en ik moet zeggen dat ie vrij vlot rond ging, dus dat is hoopgevend.
Als fix tegen het vermoedelijke loskomen van de bolgewrichtjes op de servo-armen heb ik nu M2*10 bouten en moeren besteld, zodat ik kan borgen. Een andere optie was alu-armen gebruiken, maar na twee crashes zijn de servo's,swash, en kop er telkens vrij ongeschonden uitgekomen omdat de plastic armen afbraken.
Ik lees dat je nog de originele staarthouder gebruikt, mijn tip: zwaar locktiten die 11 kleine schoeven op de tail-holder. Die zijn bij mij meer dan eens losgekomen.
Nog een toptip: koop dat groot trainingskruis (voor een paar dollar) op HK als je je nieuwe setup test voor de eerste keer, voorkomt veel knullige crashes...
Hey Jasper, ik zal waarschijnlijk jaloers zijn als ik je met de 450 aan de slag ga zien; want met de MCPX ging je best al aardig. Bewijst nog eens wat een fantastisch leer-platform die mcpx is. Moest ik die ook niet gehad hebben zou m'n HK nooit ofte nooit vliegen...