Ik herhaal alleen wat ik online lees/hoor, en ik laat me hier dan vooral leiden door de reviews en long term followups van TheJang op URC en zijn vids op youtube... Als ze voor jou goed werken ben ik erg blij voor je maar kennelijk zou hij de normale zippies etc boven de nanos aanraden...
Had al n vraag gesteld in het laad techniek. Maar werd n beetje rare discussie. Waar zet ik mijn lipo cutoff aan, dan kan ik zo eerste keer Gaan rijden
dat ik met de skyrc a 6650 lader 2 x 2s lipos kan laden echter heb ik de nieuwe python car lipos uit de verpakking gehaald en in de revo gestopt klein stukje gereden en geprobeerd nu om ze op te laden echter het laden lukt niet zoals het hoort nieuwe-lipos-direct-kapot nu wil ik eigenlijk kijken hoe ik de cut off in kan stellen voor de lipos bij de e revo en wat is een goede waarde 3,3 volt instellen als cut off??
laden lijkt te gaan zoals het hoort, echter als ze vol in de revo gaan kan ik ongeveer 10 minuutjes rijden en dan stopt de revo wacht je 5 seconden en rijdt hij weer 3 meter. Lipo aan de lader na 10 minuten zegt de lader lipo vol en met de 2e lipo hetzelfde verhaal Het lijkt me toch dat het niet in de lipos zit Waar kan ik de cut off instellen van de esc zonder kabel en waar is hier een uitleg van het liefst in nederlands
Het is niet handig om je probleem op twee plaatsen (nieuwe-lipos-direct-kapot-2) op hetzelfde forum te bespreken. Dit wekt alleen maar verwarring op
is er iemand in de omgeving utrecht in het bezit van een field card voor castle creations regelaar zou graag even de instellingen willen controleren wil hier best voor betalen mvg bas
Zou best eens een probleem kunnen zijn van de lipo cut off. Heb hetzelfde gehad. Ik raad je aan een kabeltje te kopen. Kost een paar euro en je kunt simpel met een laptop alles instellen. Heb het wel eens geprobeerd met de zender in te stellen, maar vind het niet te doen. Te veel flitsende ledjes en piepjes, kwam er niet uit.
Telemetry Afgelopen zaterdag de laatste telemetry delen opgehaald bij de LHS. Was wel even wachten, maar vandaag ingebouwd. uiteraard even een proefrit, helaas weinig tijd. Het bleef beperkt met een kort ritje in de straat. De temp en volt sensoren had ik al langer, maar nu ook de rpm / snelheid kunnen uitlezen. Zal weer eens wat meer tijd maken voor de Revo Maar dit is ook leuk
hoi, ik ben mijn e-revo aan het opbouwen. nu ben ik bij de diffs aangekomen en daar wil ik shims tussen doen, echter kan ik nergens een adres vinden waar ik die kan kopen in Nederland... iemand suggesties? edit: ondertussen gevonden bij 2 brothers.
Mijn e revo heeft nog maar een half uurtje geleden, maar wanneer is het bv nodig dat de diffs uitgeshimt moeten worden , ga je dat merken kwa geluid of rijden?
Als je het hoort ben je al te laat. Alles is natuurlijk afhankelijk van je rijstijl maar het kan nooit kwaad om je diff nu al te shimmen.
volgens traxxas is het niet nodig, ze verkopen de shims ook niet. echter gaan de diff's vrij vaak stuk. het is 1 van de zwakke punten aan de auto. om te zorgen dat ze langer mee gaan, dus uit voorzorg kan je er shims tussen doen om ze minder speling te geven en zo een groter raak vlak te geven op de tandwielen. het gaat voornamelijk om de ring gear die om het diff zit en het tandwiel wat hem aandrijft. die gaat meestal stuk, maar de binnenkant kan ook zeker geen kwaad als het het maar niet te strak doet.