Zo, hier komt dan een nieuw project..
Bouw van een ax10 sportklasse wagen..
De ideeen zitten nog voor een groot deel in mijn hoofd en er moet nogal wat besteld worden..
De eerste schetsen van het chassis zijn nu klaar en zullen worden uitgesneden in plexiglas. Mocht alles goed passen enz. Dan zal het in carbon gesneden gaan worden..
Verder ga ik gebruik maken van diverse onderdelen van de XR10
Diverse Onderdelen die nog ontworpen moeten worden
En nog heel erg veel....
Achterste linkplate ontworpen..
Komen natuurlijk nog kleine aanpassingen
Besteld.... Beeftubes (dit zijn buizen die in de as gaan ter versteveging. Maar ook om te zorgen dat ik gebruik kan maken van XR10 Chubs en knuckles en cvd's.
VP chubs besteld en VP knuckles en dus xr10 cvd's
Dit gaat ervoor zorgen dat ik een stuuruitslag van rond de 55 grade ga krijgen op ax10 assen.
Ook is er een andere gearing voor de achteras verzonden naar mij toe. Hierdoor gaat mijn achterste as een stuk langzamer draaien (zeker icm de nog te bestellen versnelling op de vooras).
Hierdoor klimt de wagen makkelijker en stuurt hij nog beter (DIG werking).
Nu is t wachten op de onderdelen voor dus de voorste as. daarna gaan we weer tekenen (voorste linkplate)
Bouw van een ax10 sportklasse wagen..
De ideeen zitten nog voor een groot deel in mijn hoofd en er moet nogal wat besteld worden..
De eerste schetsen van het chassis zijn nu klaar en zullen worden uitgesneden in plexiglas. Mocht alles goed passen enz. Dan zal het in carbon gesneden gaan worden..


Verder ga ik gebruik maken van diverse onderdelen van de XR10
Diverse Onderdelen die nog ontworpen moeten worden
En nog heel erg veel....


Achterste linkplate ontworpen..
Komen natuurlijk nog kleine aanpassingen

Besteld.... Beeftubes (dit zijn buizen die in de as gaan ter versteveging. Maar ook om te zorgen dat ik gebruik kan maken van XR10 Chubs en knuckles en cvd's.
VP chubs besteld en VP knuckles en dus xr10 cvd's
Dit gaat ervoor zorgen dat ik een stuuruitslag van rond de 55 grade ga krijgen op ax10 assen.
Ook is er een andere gearing voor de achteras verzonden naar mij toe. Hierdoor gaat mijn achterste as een stuk langzamer draaien (zeker icm de nog te bestellen versnelling op de vooras).
Hierdoor klimt de wagen makkelijker en stuurt hij nog beter (DIG werking).
Nu is t wachten op de onderdelen voor dus de voorste as. daarna gaan we weer tekenen (voorste linkplate)