E-REVO topic

Wil n setje lipos erbij.
Nu zie ik 6000 mah op hk staan 2s.
Als je 7600 wil is t altijd nanotech, die moet je toch
Juist niet hebben?
 
Zijn alle Revo's in winterslaap...?
Of hebben jullie niks meer te melden:D

Bij deze dan een oproep,
wie kan mij deze body maken voor mijn e-revo?
zie post #95
E-Revo Brushless Edition Gallery! - Page 3

Uiteraad tegen betaling.

Thanks!

Oh ja, De outerwear doet het super in de sneeuw. Geen 6s maar 4s want vooral de motor wordt wel aardig warm daaronder.
De plastidip geeft me een extra veilig gevoel, al was het wel even slikken toen ik pas na een half uurtje warm/koud zweet merkte dat ik me van kanaal had vergist in de receiver toen ik dacht 'klaar' te zijn.:rolleyes:

Zit ik hier met een lading bulkheads en diff's....weigeren ze in de sneeuw stuk te gaan! :banana:

De Proline Slingshots van een vriend zijn Revo zijn een meerwaarde in de sneeuw. Ga ik toch maar overwegen als de sneeuw nog even aanhoud.

Prettig weekend!


Nee hoor
hier een revo die niet in winterslaap is.
Heb een zeer mooi setje trenchers op desperados aangeschaft
en daar gaat hij prima mee door de sneeuw.
Zelfs gisteren op het ijs met een slee erachter en n kleine erop ging
goed.
Ik blijf voorlopig wel lekker op 4s rijden.
Heb nog steeds geen brokken en dat bevalt me heel goed.
Wel heb ik de opbouw van het vermogen met 30% geknepen
 
Bedankt voor de Body tip!

Hier ook even wezen knutselen met een stel restbanden...

Toppie in sneeuw:D

Bas,
ik heb ook een setje 7600mAh 4s Nanotech. Op zich niet slecht maar toch zijn ze sneller 'moe' dan de Maxxtrax 4000mAh.

Greetz!
 
Dacht ik ook. Maar ligt er ook aan wat je ermee doet. Als je bij die nanotechs alleen maar volgas rijd en met die andere half gas en heel rustig optrekken kan het wel zo zijn
 
Lol net in het sneeuw gereden. Eerst raak ik mijn wheelie bar zoek omdat ik achteruit tegen een auto aan gleed:P (wel weer gevonden na een half uur zoeken)

Geen grip te krijgen hahaha maar wel leuk:P Shroud heeft het ook goed gedaan. hier en daar alleen kleine druppeltjes. (was heel diep sneeuw, ben ook paar keer over de kop geslagen door m'n sneeuw schans)

En na 20 minuten rijden heb ik het voor elkaar gekregen om mijn rechter achterband kapot te scheuren

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik eergisteren wezen spelen met een kameraad en zijn Revo's.
4 Revo's in totaal.
De spijkerbanden hebben het volgehouden:banana:

Alle 4 waren ingepakt met plastidip, en 2 waren nog voorzien met de shroud. De Revo met de paddles is helaas in de strijd gebleven.
Auto reageerde raar, na verwijderen van body en shroud was het ineens gedaan. Morsdood....
Na verwijderen van de dip zou hij toch een beetje water gevonden hebben in de regelaar. Helaas...

Greetz!
 
Had de trenchers alleen nog in de sneeuw getest.
Gisteren de stock olie vervangen voor 900 en de grijze en blauwe veren.
Maar nu glijd de auto veel meer.
Komt dit omdat trenchers te zwaar zijn voor de stock servos.
Het onderstel, of gewoon door de banden zelf
 
Oke nieuwe problemen.

Ik heb zojuist mijn mashers gekregen voor me Revo. (WAT ZIJN ZE MOOI1!!)

En ik was mijn servo's opnieuw aan het afstellen. Maar ik merk nu dat mijn voor wielen heel weinig draaien. Nu ben ik dus gaan onderzoeken waardoor dat komt.

De grote arm waar de servo's aan zitten. die gaat uit zijn voeg??

Foto1= de stuur recht.

zmnnnp.jpg


Hier is hij normaal, maar kijk wat er gebeurd als ik me stuur helemaal draai.


8zim21.jpg


Als je goed kijkt zie je dat hij uit zijn voeg "omhoog" draait, waardoor ik geen draai in mijn banden krijg. Van boven ziet het er zo uit.

Foto 3= neutraal
a0dvg9.jpg


Foto 4= stuur helemaal rechts

jkcba8.jpg


Foto 5= stuur helemaal rechts + hulp van mij (de maximale "endpoint")

2ey8adc.jpg


Waar zou dit aan zitten? Als ik me stuur loslaat inplaats van dat de wielen terug draaien naar neutraal glijd de arm terug zijn plaats in waardoor er stress blijven op de servo's
 
Laatst bewerkt:
De foto's zijn zichtbaar.

Wat was eigenlijk de rede dat je de servo's moest afstellen? Een wielen wissel lijkt mij niet een rede. Wat en hoe moest je afstellen? Mss de servo's opnieuw/beter afstellen?

Trouwens die wielen zitten verkeerd om. Tegen de draairichting/loopvlak van band in, m.a.w. links en rechts omwisselen.
 
Laatst bewerkt:
Lol ik zie het nu pas dat ze verkeerd om zaten.

Ik moest de servo's afstellen omdat dit een vrij nieuwe revo is en ik dat nog niet had gedaan. maar dit probleem heeft niet met de servo's te maken. maar met arm in foto 1 en 2 die uit zijn voeg gaat als hij draait
 
Dus je had dit probleem ook al voordat je de servo's ging afstellen? Nou weet ik zo ook niet wat de oorzaak is, wil alleen mee helpen zoeken.
 
Ik mis het schroefje in de voor skid plate.
Die houd toch ook voor een deel de servo saver bij elkaar?
Zou dat het kunnen zijn?

Ik noem maar wat hoor!
 
De reden dat ik me servo's ging afstellen is dat heel vaak bij E revo's die stock zijn vechten de servo's vaak met elkaar. Dus om liever geen tandwielen te strippen had ik voor de zekerheid dat gedaan.

Maar idd dit probleem had ik daarvoor ook al. Ik merkte tijdens het rijden voor ik mijn band scheurde (paar posts omhoog) dat mijn bochten heel wat ruimer waren als dat het hoorde
 
Back
Top