Ik heb net een nieuwe TLR22 aangeschaft van iemand op het forum. Welke banden zou ik best nemen om voornamelijk op astro-turf te rijden? Welke pinion zou ik best steken? Ik rij RE met een 7.5t Nosram Pure Evo. Dacht aan een 20t pinion bij deze motor.
voor astro gebruiken wij mini spike's van schumacker geel, of bij nat weer zilver. pinion kun je terug vinden in de manual, gewoon losi 22 manual invoeren bij google en de tandwielen staan er in volgens de turn's. ik rij met een 24 in een 10.5t. met de 8.5t reed ik dacht ik met een 23. ik denk dat een 20 goed is voor een groot parcour, je kan het proberen en de motor temperatuur in de gaten houden.
Ben nu bezig de Orion Vortex R10 Pro en de Nosram Pure Evo 7.5t in te bouwen... Heb ook een chassisbeschermer van Jconcepts en een extra body van Jconcepts gekocht... De "Finisher".
Hey Kimo, ik heb recent ook een TLR22 gekocht. Met het warme weer (vandaag ) krijgt de ESC soms nogal warm dus had ik bovenaan de body gaatjes geboord voor koeling. Ben naar de bodies gaan kijken op JC en zag dat de Punisher hier al mee voorzien was. Heb je de Finnisher al? Is er plaats om de koelsleuf te maken bovenaan? Heb wel interesse maar denk eerder aan de Punisher wegens de voorziene koelsleuf.
Ik had mijn ball diff in frut gereden paar weken geleden en had als vervanging een gear diff besteld (tlr22 rtr)... Nu lekte dit een beetje, maar je kan deze diffs niet bijdraaien. Gisteren kwam mijn TLR ineens niet meer vooruit. Hij "slipte" door en kwam maar traag op gang. Er was ook veel olieverlies aan de outdrives. Ik heb het ding helemaal open gezwierd en er bleek zo goed als geen olie meer in te zitten. Ik heb dan maar ineens een nieuw gear diff bij besteld en hopelijk zit dit ding wel goed in elkaar... Heeft iemand hier al mee te maken gehad en wat is daar aan te doen?
Ook maar een setje "Tony screws" bij besteld, want de screws die in de kit zitten zijn gewoon van ondermaatse kwaliteit. Ik heb al 2 tandwielkasten moeten vervangen omdat de bouten er met niks meer uit te krijgen waren... Kopje zot gedraaid.
Je sleutels toevallig niet een beetje versleten? Ik koop om de zoveel tijd gewoon andere, juist om dit te voorkomen.
Ligt ook aan het merk. Ik had ook een nieuw setje, de ene na de andere schroef dol. Ander merk gekocht, en tot nu toe alleen een 1.5 mm pinion inbus dol, verder niets, 2.0 en 2.5 mm passen nu perfect.
goed gereedschap is het halve werk. zijn het inch maten waar je met metrische sleutels in zit te roeren?
hebben ze er loctite op gesmeerd dan ofzo? dat deed ik altijd met mijn pinions en om de los te krijgen zette ik de inbus sleutel erin en legde ik er een aantal seconden de soldeerbout op. dan waren ze makkelijk weer los te krijgen