Ik rij met een Baja 5b ss.
Nu is bij mij de schroef van het koppelingshuis afgebroken.(kom vaker voor hoor ik).
Nu zag ik dat de koppelingsschoenen versleten zijn.
Is dit normaal na zo een 3 liter verreden te hebben.
Wat ik ook vreemd vond is dat de slijtage van de schoenen niet gelijkmatig is van de gene die het meest versleten is is op de achterzijde een stukje al helemaal weg.
Kan ik nu het beste weer de standaard koppeling kopen of is er een beter alternatief.
Zijn de schoenen niet los te kopen of moet je telkens een complete koppeling kopen.
Zijn er nog meer onderdelen die vaak slijten zodat het verstandig is om in huis te hebben of is dat voor iedereen anders.
Nu is bij mij de schroef van het koppelingshuis afgebroken.(kom vaker voor hoor ik).
Nu zag ik dat de koppelingsschoenen versleten zijn.
Is dit normaal na zo een 3 liter verreden te hebben.
Wat ik ook vreemd vond is dat de slijtage van de schoenen niet gelijkmatig is van de gene die het meest versleten is is op de achterzijde een stukje al helemaal weg.
Kan ik nu het beste weer de standaard koppeling kopen of is er een beter alternatief.
Zijn de schoenen niet los te kopen of moet je telkens een complete koppeling kopen.
Zijn er nog meer onderdelen die vaak slijten zodat het verstandig is om in huis te hebben of is dat voor iedereen anders.