naza n lite gps blijft op groen

zo als ik weet moet je bij het gps kalibreeren van gps naar manuaal dat werkt bij dan word hij oranje daarna word hij dus groen en doe ik dus de volgende stap een kwart kantelen en weer draaien maar als ik dit doe blijft hij op groen wat ik ook doe hij gaat niet weer terug na de normale mode

ik deed dit altijd bij de v2 daar werkte het goed maar ik krijg het nu niet voor elkaar wat doe ik verkeerd?
ik heb de naza lite ook nog niet gekalibreerd kan dat bij de lite want ik zie het nergens staat in het programma
 
Als je hem op gps mode hebt moet hij knipperen. Heb je hem op manual dan moet hij uitgaan.

Schakel tussen gps en manual, en stop als hij in manual staat.
 
ja klopt maar mijn vraag is hoe ik de gps kan kalibriren.
want als ik hem dus in de kalibreer mode set lukt met het orangje dee wel dus dat hij konstant orangje is dan na 360 graden draaien dan moet je hem een kwart slag draaien.

dat doe ik dus ook en dan weer 360 graden maar daarna blijft hij maar op groen staan hij gaat niet meer na zijn normale mode
 
Je calibreert niet de gps maar het kompas.
Misschien eerst eens de advance calibratie doen van de imu.
Dat hielp mij tenminste.
2e keer 360 graden draaien is met de neus naar onderen maar dat zal je wel weten.

Ik neem aan dat je in de open ruimte staat zonder metaal, huissleutels, telefoon etc. in de buurt.
Dus niet binnen.
 
stuk? ik heb hem nieuw van vnix gekocht... ik heb er ook nog geen melding over gehad dat hij stuk was

het gps calibrieen heb ik trouwens wel binnen gedaan dat doe ik altijd ik ga het buiten maar even proberen
 
Wanneer ie dat zegt heb je pech.
Men gaat er dan vanuit dat je een crash gehad hebt.
Ook al heb je dat niet. ( of heb je wel een crash gehad?)
Ik kreeg uit coulance een andere maar dat is heel uitzonderlijk heb ik gehoord.
Die van mij was nieuw en had nog geen meter gevlogen.
Daardoor ging ik een beetje uit mijn stekker.
Vond het niet zo leuk om voor leugenaar uitgemaakt te worden.
Duss.... Doe je best.
 
Ik zou eerst bellen met V-Nix en het verhaal uit de doeken doen.
Wanneer ie nieuw is en hij heeft nog nooit gevlogen dan sta je in je recht.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen.

Misschien heeft de post 'm wel laten vallen en daar heb jij geen boodschap aan.

Sterkte.
 
ja zeker weten hij is kapot....
ik heb er namelijk 2 van en ik zet de andere er op en hij werkt gewoon ik zal maandag vnix bellen zei kunnen er ook niks aan doen het is denk ik een productie foutje
 
Die betreffende posts zijn nu (helaas) uitgewist door de mods. Maar het ging erom dat jij je diensten (quadcopters afstellen of herstellen) aanbiedt op Marktplaats voor 25 euro per uur. Zeg maar aan woekertarieven dus. Soit, dat moet de koper/klant zelf weten. Maar gevolg daarvan is dus 1 van het volgende:

1) Ofwel biedt je je diensten aan aan andere hobbyisten, terwijl je zelf nul komma nul verstand hebt van de hobby. De vragen die je hier namelijk in verschillende topics stelt zijn beginnersvragen. Als je dat niet zelf kunt oplossen, vraag ik me af hoe je andermans problemen kunt oplossen.

Je bent dus mensen eigenlijk aan het misleiden aangezien je niet voldoende kennis van zaken hebt. Het is dan niet abnormaal dat wij dit hier op het forum even in de schijnwerper willen zetten. We zien namelijk niet graag dat mensen verkeerd advies of foute afstellingen krijgen, zeker wanneer het over zulke dure spullen gaat.

2) Ofwel stel je al die vragen, die je in het verleden stelde, in opdracht van één van je klanten. Nogmaals; waarom je die problemen niet zelf kunt oplossen is mij een raadsel als ik ervan uitga dat je zelf ook een hobbyist bent.
Maar belangrijker: als je hier oplossingen voor problemen van anderen komt zoeken terwijl jij daarvoor geld aanrekent, ben je commercieel bezig. En dat is tegen de forumregels. Als je hier als handelaar wilt posten met een commercieel doel, dan moet je sponsor zijn. Anders zijn je posts niet toegelaten.

Zeg jij maar welke van de twee van toepassing is.
 
Back
Top