De eerste paar vluchtjes had ik mijn bedenkingen maar nu ik de 180 gewend ben én met een paar aanpassingen ben ik er zeer over te spreken!
Vliegt als een grotere heli maar blijft wel snel en wendbaar, is in ieder geval minder nerveus als de Trex 250 die ik ooit had.
Heeft dank zij de 3S geweldig veel power al zullen er piloten zijn die nooit genoeg hebben....
Ik zou zeggen als je wat ervaring hebt en minder vaak crashed een aanrader, moet je bij elke vlucht je heli uit het gras rapen zou ik nog wat bij een MCPx of een 130x blijven
Ik vlieg 'm volledig stock maar met CF blades van HH. Slechts een paar dingen zelf aangepast zoals de 'servo saver mod' en een slipkoppeling op de TT en landingskids van de Trex250
Enkel een CF tailboom wil ik nog maken, het materiaal daarvoor is onderweg, 16 euro voor 2x 50cm CF buis waar ik 6 tailbooms uithaal is geen geld...
Upgrades zijn niet nodig, zijn we wel anders gewend na de 130x

Is alleen bling bling, voegt niets toe aan de vliegeigenschappen.
Makkelijke heli om aan te werken, alles goed bereikbaar met een minimum
aan gereedschap, ALS er al aan te werken valt tenminste. De 130x was 1uur sleutelen en 10 minuten vliegen, deze is net andersom
Tot nu toe een 40tal vluchten met een 4tal crashes, de eerste was vrij zwaar en voor ik de aanpassingen gedaan had, 2x servo gears stuk, TT stuk, skids en spindle krom schade was 17 euro.
Na de 'mods' nog altijd schadevrij op een stock skid na, die hoef je maar kwaad te bekijken en ze breken al maar het ook aan de koude liggen denk ik.
Al deze aanpassingen kosten in feite niks en zijn op 2uurtjes gemaakt!
Grtz Rudi