Goede vraag......Ik was het niet van plan. Als het zodanig weer wordt dat hij er niet meer tegen in komt, pak ik wat anders
http://www.hoelleinshop.com/Flaeche...oellein&SessionId=&a=article&ProdNr=GRU2016.3 In de romp en het stabilo e.d. zit natuurlijk niet zoveel werk en materiaal dus er is iets voor te zeggen maar ik had het graag anders gezien. Ik dacht 'ff' een losse Inside vleugel te kunnen gebruiken zodat ik dan feitelijk 2 vliegtuigen zou hebben maar ja......ze zijn helaas niet helemaal achterlijk bij Lindinger Hmmm....nog 7 dagen om er over na te denken. 129,- euro voor de vleugel, iets van 120,- voor 6 servo's en nog een kleine 40 euro voor Oralight brengt de teller ook al een aardig eind richting de 300 euronen. Dan is 3 tientjes voor een reserve romp ook wel te rechtvaardigen indien je een complete Inside koopt. Wat een rothobby is het eigenlijk
Heeft senior idd prima gedaan Joop, natuurlijk met een paar modificaties. Leuke kist voor drukke dagen op het veld van Odoornerveen. En misschien mag ik er af en toe ook nog mee vliegen .
Dank je...ben ook erg benieuwd...nr. 201 is inmiddels ook af...een Marabu van Topmodell CZ...Weegt 1300 gram, is echter 2,75 m. Ben ik ook erg nieuwsgierig naar...
kleurencombo is bittere noodzaak i.v.m. zicht. In de bergen (Teck) zie ik transparante folie slecht tegenover een beboste achtergrond ...onderkant een donkere kleur is ook erg fijn bij zonnige, dus onbewolkte dagen...
Een aantal grammen zwaarder geworden ten opzichte van transparant . Maar vindt dit wel heel erg mooi , en zeker het over wegen waard. En of het maar zo lijkt weet ik niet , maar lijkt ook minder hol getrokken tussen de ribben. Het profiel lijkt daardoor strakker.
Mooi kleurenschema van de Inside. Hoe heb je de flaps en ailerons bevestigd? Tape onder en boven? Was folie nog een optie?
Hmmm ik dacht toch erg zuinig met lijm te hebben gedaan maar nu zie ik dat er toch ca langs de onderkant van de ribbetje is gelopen. Hebben jullie dat ook? Zo ja, hoe weg gehaald, gewoon met een schuurlat rustig verwijderen?
Gewoon een vleugelrib? Enkel de scherpe kanten eraf gekrabbeld/geschuurd en lichtjes opschuren. Verder gewoon lekker laten zitten. Punt is, als je gaat schuren verdwijnt al het balsa waar geen CA in zit als sneeuw voor de zon t.o.v. het balsa waar wel CA in zit. Kan er even geen goed beeld bij krijgen van waar jij met CA hebt "geknoeid". Een beetje uitgeschoten met CA op de vleugelribben zit overigens niets in de weg.
Prachtig..... ben er stil van, zo mooi wordt die van mij niet... Hoe ben je aan die stickers gekomen?? Die zaten bij mij niet in de bouwdoos!?