Update #5
Na lange afwezigheid wegens mijn varende bestaan en het aankopen/klussen/verhuizen naar een nieuw huis nu eindelijk een update.
Of eigenlijk een foto rondtoer nu de multicat af is:
Er is dus veel gebeurd sinds de vorige keer.
Alles is netjes diverse keren in de lak gezet en er is veel aan details gewerkt.
Er is een brug met mensen/apparatuur en verlichting gekomen:
Verder zijn de sleeplieren aan dek geplaatst en noodkleppen aan de achterzijde opbouw:
Op een Multicat is een goede dekkraan van belang dus deze heb ik vanaf een tekening uit de gebruikershandleiding verschaald en gemaakt van hout: Hij is niet uitschuifbaar maar de andere bewegingen kan ie wel:
En als afsluiting een kijkje onder het waterdichte werkdek met de electronica etc er netjes onder gebracht:
Ik ben erg tevreden over het eindresultaat en ook de vaareigenschappen stemmen mij tevreden.
Nu mijn ponton afmaken zodat "ik aan het werk kan" met de Sanne H
Ik hoop dat mensen wat aan dit verslag hadden, ondanks de (te) grote intervallen.
Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag!
Tot een volgende bouwverslag
Na lange afwezigheid wegens mijn varende bestaan en het aankopen/klussen/verhuizen naar een nieuw huis nu eindelijk een update.
Of eigenlijk een foto rondtoer nu de multicat af is:
Er is dus veel gebeurd sinds de vorige keer.
Alles is netjes diverse keren in de lak gezet en er is veel aan details gewerkt.
Er is een brug met mensen/apparatuur en verlichting gekomen:
Verder zijn de sleeplieren aan dek geplaatst en noodkleppen aan de achterzijde opbouw:
Op een Multicat is een goede dekkraan van belang dus deze heb ik vanaf een tekening uit de gebruikershandleiding verschaald en gemaakt van hout: Hij is niet uitschuifbaar maar de andere bewegingen kan ie wel:
En als afsluiting een kijkje onder het waterdichte werkdek met de electronica etc er netjes onder gebracht:
Ik ben erg tevreden over het eindresultaat en ook de vaareigenschappen stemmen mij tevreden.
Nu mijn ponton afmaken zodat "ik aan het werk kan" met de Sanne H
Ik hoop dat mensen wat aan dit verslag hadden, ondanks de (te) grote intervallen.
Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag!
Tot een volgende bouwverslag