Gewoon zelf mengen. Kan je lekker zelf je kwaliteit uitzoeken. Gebruik zelf euro98 met castrol olie. Voor hoogtoerige motoren altijd beste van beste zoeken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ruud : Schots en Scheef heeft het over de filter , die wordt dmv een adapter op de kelk gemonteerd , dit heeft niks te maken met de filter eigenschappen K/N filter , de reden van een aluminium kelk was meer voor een betere airflow de carb. in , dat het mogelijk beter afsluit is een extra bijkomstigheid , netzaols de stevigheid ........
Juist door die adapter komt het zand binnen, ik ken meerdere mensen die hun K&N filter met outerwears in zeer mul stoffig zand gebruikt, en die heeft nooit problemen.
Alleen moet je ze goed onderhouden, net als andere filters.
Mensen verwachten gewoon te veel van K&N terwijl je er nog steeds een schuimfilter of een stofzak overheen moet monteren om er zorg voor te dragen dat er geen zand door komt.
Dat heeft een dual stage filter toch ook, en een outerwears is altijd aan te raden?
Ruud : Schots en Scheef heeft het over de filter , die wordt dmv een adapter op de kelk gemonteerd , dit heeft niks te maken met de filter eigenschappen K/N filter , de reden van een aluminium kelk was meer voor een betere airflow de carb. in , dat het mogelijk beter afsluit is een extra bijkomstigheid , netzaols de stevigheid ........
Maar de TS weet zelf ook wel hoe hij de 2-takt motoren moet behandelen gezien zijn beroep , daarbij is het verhaal van ethanol leuk , maar de 2-takt rijdt daar prima op, beter als op de aspen, maarja ik heb pas 22 jaar ervaring met deze bigscale motoren![]()
Tja, als dat ding vol loopt komt er weinig lucht en dus ook andere zooi door..... En het is ook maar net op wat voor een soort zand je rijdt.
Een stofzak er overheen zal wel helpen of alsnog een schuimfilter ring er overheen.