0,8mm goudcontacten

Middag heren...

ik heb sinds kort een gebruikte Walkera 5G6, welke voorzien is van wat upgrades en nu heb ik wat onderdelen besteld, waaronder een setje extra lipo-accu's. (en een trainingskruis, extra canopy's, nieuwe motortjes, heatsinkjes)

Nu heeft de vorige eigenaar alles omgebouwd naar 0,8mm goudstekkers, en aangezien de Lipo's voor deze heli met die achterlijk slechte witte stekkers worden geleverd, zoek ik een online adresje waar ik zulke 0,8mm. goudstekkers kan bestellen.

Wie kan me helpen?

Ik zal binnenkort foto's van de heli plaatsen.

Alvast bedankt!

Arnaud

Laatst bewerkt:
Hier hebben ze in iedergeval 0,8mm Goldstecker Goldstecker ....

Thanx guys!
Hier heb ik zeker wat aan, en het is inderdaad 0,8mm.

Zal eens even kijken waar ik het zal bestellen....

Gr.
Arnaud

p.s.
gister nog gevlogen, valt me nog steeds tegen en ik heb het idee dat de afstelling totaal niet klopt, moet ik eerst maar eens naar gaan kijken.

@marder_art,

Die 0,8 mm goudkontakten zitten die wel strak in elkaar omdat er geen verende lamellen in zitten.

Mvg,

Ik heb micro deans op mijn HM 5G6 gesoldeerd. Met de originele stekkers kon ik met een aantal accu's niet langer vliegen dan ongeveer 2 minuten.
Vandaag heb ik h'm getest met de nieuwe connectors en kan nu ongeveer 5 á 6 minuten vliegen op een accu. ik moet nog testen met de rest maar het lijkt al een stuk beter.

@marder_art,

Die 0,8 mm goudkontakten zitten die wel strak in elkaar omdat er geen verende lamellen in zitten.

Mvg,

Mogguh...

lekker actueel, de heli heb ik al sinds januari 2009 niet meer. Ik heb de rust er niet voor om met een heli te vliegen, ik hou het bij auto's...
Maaruh, die 0,8mm contacten zaten bij mij perfect. De heli en de lipo's waren al voorzien van die 0,8mm contacten, maar omdat ik extra lipo's erbij had gekocht zocht ik die contacten. Ik heb ze uiteindelijk daar ook besteld en geleverd gekregen, maar had de heli al verkocht voordat ik ze eraan gemaakt had...Heeft de nieuwe eigenaar gedaan...

Arnaud...

Back