Nog even onder de aandacht brengen. Zondag 13juni is er een heli meeting bij ons in Meerhout. Dus 's morgens gaan kiezen en dan gaan vliegen. Mensen uit Nederland natuurlijk ook welkom. Google Maps 3D, Schaal,... iedereen welkom! Geen wedstrijdvliegen maar wel een speciale heli-tombola voorzien met een vrij grote prijs! Groeten en tot dan, Jurrien
Ik durf nog even niks te beloven maar misschien kom ik met een paar freakz die kant op mooie test rit voor de 3dhelifreakz camper ... even zien hoe het weer word en even uitzoeken of het haalbaar is .. mag er wel vrij worden gevlogen !!
Fantastisch Henry, inderdaad de gehele dag vrij heli vliegen. Waarschijnlijk met 2 flightlines. En in de kempen is het altijd goed weer!
lijkt mij ook heel erg gezellig.. maar moet een slag om de arm houden ivm. mijn vrouw die op springen staat
In België zijn het federale verkiezingen op die dag. Maar goed dat mag de pret niet drukken. Ja dat begrijp ik!
Als het mee zit zijn we ook van de partij met wat schaal heli s dat is dan weer een druk weekend zaterdag demo in Venlo en zondag bij jullie pffffff . Gr de oude en Tiger 2
Beste Jurrien, 13 juni gaat voor mij helaas niet lukken er zijn te veel privé verplichtingen waardoor deze meeting net even te veel tijd nodig heeft. Ik wens jullie een super leuke dag en hopelijk tot een volgende meeting.
De weersvoorspelling voor zondag is, zoals altijd in de kempen ;-) ,zeer goed. Dat is natuurlijk het belangrijkste! Groeten, Jurrien.
We hebben een zeer leuke dag gehad bij jullie in Meerhout met veel praten en mooie helis kijken. Een paar plaatjes.