Besten, Ik ben heel gelukkig met mijn mini quad waar ik heerlijk FPV mee race en rag. Er is echter (denk ik) nog ruimte voor 1 verbetering alleen weet ik niet precies wat en hoe. Ik vlieg ezUHF voor de besturing en heb 2.4G voor video. Dat bevalt uitstekend, goede range en ook prima beeld zonder uitval maar...... er zit een heel klein beetje ruis in het beeld van de FPV cam en ik begrijp dat dit eruit te halen is door er een filter tussen te zetten? Wie kan me daar wat meer over vertellen a.u.b.? Mijn setup: Pulse230 frame Cobra 1960kV motoren 12A simonK ESC's 4S Nanotech 1300mAH naze32 controlboard ezUHF in combi met Futuba zender 2.4G TBS lawmate (tuned) Tx&Rx met cloverleaves Sony 600tvl FPV cam en verder gebruik ik de TBSCore PNP50 tussen stroom en camera De ruis is niet storend maar wel zichtbaar en bij meer/full throttle wordt het ook meer.... Op mijn 1.3G video setje heb ik dat toen ondervangen met een UBEC filter wat goed werkte, ben benieuwd of dit op 2.4G ook te fixen is en vooral hoe. Alvast dank. Groet: Daan