Binnenkort bij Krill: Ik vraag mij af wat die gaat wegen etc. Hun 50cc katana ging redelijk de mist in... maar nu staan ze toch weer een stap verder op gebied van "licht bouwen" Krill-model
Op hun site staat 7kg. Ik zag net foto's van de nieuwe Krill Spark EVO en die zit er ERG goed afgewerkt uit.. als dat het standaardniveau van Krill is/wordt, dan zal dit ook een schoonheid worden!
Yep exact die foto's heb ik ook gezien.. maar goed, das een andere kist, maar Krill kán he wel echt dus.. goed afwerken
Daarom zei ik dat Moet wel zeggen dat ik de gewichten van die EVO nog niet weet, maar dat zal ws snel veranderen.
Ja ok, afwerking is nog iets anders dan gewichtsbesparing voor mij... bv: die spark van de foto gaat lijkt prachtig gespoten (als ik op de foto's kan afgaan) iets wat toch niet altijd het geval is/was. Over gewichtsbesparing: De katana woog ruim meer dan 1kg meer dan het opgegeven gewicht van de yak nu. Dus dat ziet er al veel beter uit, vanaf ze afgestapt zijn van die wingspar hebben ze al heel wat kunnen uitsparen denk ik zo. De constructie zou volgens hen wel veel moeilijker zijn voor een wingtube.
Van die Spark zijn de gewichten inmiddels bekend, en het ding is gewoon licht te noemen, met Q80 en 10S 4000 zal ie rond de 4550 gram gaan wegen. Als ze die lijn doortrekken naar deze kist, moet het dus helemaal goed komen