28% Yak 55

Discussie in 'F3A-X' gestart door JVDO, 18 dec 2010.

  1. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Binnenkort bij Krill:

    Ik vraag mij af wat die gaat wegen etc.
    Hun 50cc katana ging redelijk de mist in... maar nu staan ze toch weer een stap verder op gebied van "licht bouwen"

    Krill-model

    [​IMG]
     
  2. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Op hun site staat 7kg. Ik zag net foto's van de nieuwe Krill Spark EVO en die zit er ERG goed afgewerkt uit.. als dat het standaardniveau van Krill is/wordt, dan zal dit ook een schoonheid worden!
     
  3. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    De spark evo ziet er inderdaad PRACHTIG uit!

    @Aerobertics
    [​IMG]
     
  4. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Yep exact die foto's heb ik ook gezien.. maar goed, das een andere kist, maar Krill kán he wel echt dus.. goed afwerken :)
     
  5. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Wie zei dat ze dat niet konden? :)
     
  6. Bryan

    Bryan

    Lid geworden:
    7 feb 2008
    Berichten:
    1.055
    Locatie:
    Limburg
    Mocht ik ooit gaan wedstrijdvliegen in de F3A klasse, dan wordt het de Krill Spark Evo ;)

    Grt.
     
  7. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    no comment
     
  8. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    HAHAHAHA, I get it :p
     
  9. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Daarom zei ik dat ;)

    Moet wel zeggen dat ik de gewichten van die EVO nog niet weet, maar dat zal ws snel veranderen.
     
  10. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Ja ok, afwerking is nog iets anders dan gewichtsbesparing voor mij...
    bv: die spark van de foto gaat lijkt prachtig gespoten (als ik op de foto's kan afgaan) iets wat toch niet altijd het geval is/was.

    Over gewichtsbesparing:
    De katana woog ruim meer dan 1kg meer dan het opgegeven gewicht van de yak nu.
    Dus dat ziet er al veel beter uit, vanaf ze afgestapt zijn van die wingspar hebben ze al heel wat kunnen uitsparen denk ik zo. De constructie zou volgens hen wel veel moeilijker zijn voor een wingtube.
     
  11. derosa

    derosa

    Lid geworden:
    18 jul 2005
    Berichten:
    522
    Locatie:
    Tongeren-belgie
    mss mijn volgend project
     
  12. T.Deprince

    T.Deprince

    Lid geworden:
    4 dec 2010
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Belgium
    Als dat het gewicht is is dat goed volgens mij.
    Mijn extra van c-arf van 2.30m woog 9.5kg!

    Grz
    Timen
     
  13. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Dat was dan ook een vliegende baksteen:)
    Daar heb de nogal mee leren lande é
     
  14. T.Deprince

    T.Deprince

    Lid geworden:
    4 dec 2010
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Belgium
    Ja :D... Da was nog is nen tijd :rolleyes:
     
  15. snuggels

    snuggels Guest

    Van die Spark zijn de gewichten inmiddels bekend, en het ding is gewoon licht te noemen, met Q80 en 10S 4000 zal ie rond de 4550 gram gaan wegen.

    Als ze die lijn doortrekken naar deze kist, moet het dus helemaal goed komen :)
     
  16. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    @Snuggels: niet vals spelen hé LOL
     

Deel Deze Pagina