Hallo mensen, Van boten naar rupsvoertuigen, ja dat is wel een grote stap. maar in boten kon ik geen mooi exemplaar met hoge moeilijkheid graat meer vinden. In rups voertuigen genoeg, dus die maar gepakt. nog niet geheel klaar maar mee bezig Bobcat 3D geprint grt Peter
Nog druk er mee bezig, en wat pech. De hef inrichting mechaniek ging steeds stuk, afgebroken tanden van geprinte tandwielen, nu proberen met tandriem overbrenging. Ook de ontvanger en regelaars geplaatst en het werkt grt peter
Hier worden de bouwmachines besproken https://www.modelbouwforum.nl/forum/bouwverslagen-trucks-en-bouwmachines.127/
Ik heb begrepen dat niet iedereen deze link kan zien? Ik heb hem geprobeerd en voor mij werkt hij wel in ieder geval.
Het werk aan de bobcat weer opgepakt, nu de bak aan het printen. Daarna kan ik hem in de tuin eens uitproberen Uiteraard met filmpje grt Peter
Hummm terug naar de tekentafel, slippend tandriem en verbinding rupswiel aandrijving kapot. dus nu ander motor besteld en de drijfwielen veranderen Hoort bij de hobby grt Peter