Houd je agenda het 3e weekend van mei vrij voor: Het Achterhoek heli event....... Meer info gaat volgen maar je kan alvast kijken op Achterhoek Heli Event gr Remco
Zal kijken, maar grote kans dat het op t pitchbrothers weekend valt... Remco, heb jij een emailadres van de contactpersoon? misschien leuk als ik namens Heliexpert aanwezig ben om lessen/tips te geven en absolute beginneling eens kan laten proberen zonder kans op crashen...??
Ik meld me bij deze aan Anko! Vlieg met een Raptor 50 met os55hz en die wil ik wel eens laten flippen
Das mooi, want ik heb daar een prachtige lesheli voor Maar het was een vraag aan Remco nog hoor, of het definitief gaat werken, geen idee.
We gaan de komende weken verder met overleg, eigenlijk hebben we hier nog niet over nagedacht maar komen er op terug. gr Remco
Helaas moeten we met grote tegen zin mededelen dat het event zal worden verplaatst naar een later te plannen datum. Dit om 2 redenen. We hebben nog steeds niks van de Gemeente gehoord over de vergunning het komt goed zeggen ze maar we hebben nog steeds niks binnen.Ten tweede wordt op dezelfde datum de F3N & F3c wedstrijd gehouden waardoor een aantal (top) piloten niet aanwezig zullen zijn . Daarom is besloten een nieuwe datum te plannen voor het Event.