40 jarig jubileum neptunus

I September 40 jarig jubileum M.B.V.Neptunus :p iedereen is van harte welkom,Nadere informatie volg zo spoedig mogelijk
VR.GR.
Henk

Als je naar het 40 jarig jubileum van NEPTUNUS komt,,, graag via dit draadje even wat laten weten
Kunnen we rekening houden met kramen
Ik hoop dat er veel aanmeldingen komen:p:p:p:p:p:p:thumbsup:

Bij deze wil ik me alvast aanmelden met de Bluster wel of niet varend moet ik nog even bekijken... :cool: Wel varend? Dan kanaaltje 83 (40MHz)

We zijn hard bezig om de BERGE STAHL in orde te maken voor 1 september
Maandag is er een gedeelte van de romp in de polyester gezet ,we zijn nu aan het kijken hoe we de romp op de waterlijn kunnen krijgen :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Berge stahl, klnikt als veeel gewicht erin voordat die op zijn waterlijn ligt.
(Ken het schip toevallig van discovery, onderwerp over loodsen.)

Ja hoor Vincent
veel leden zijn hard bezig om het op 1 Sept. een groots festijn te maken
de romp is al zo goed als klaar om tewater gelaten te worden, steiger en haven zijn al goed begaanbaar.

full

deze week word het F2 parkoers opgevist.
het dek op de Berge geplaatst, en dan zijn we weer een stapje verder.

dus luitjes laten we gewoon de WSD dunnetjes overdoen

Laatst bewerkt door een moderator:
het rooster steiger is 8 mtr en het betegelde is een meter of 3 Harm
zal binnenkort een overzicht foto maken van de vaarvijver.

Er kan nu gekeken worden naar de mogelijkheden die Neptunus te bieden heeft op de nieuwe website van Neptunus

MBV NEPTUNUS je kan zien hoever het staat met de berg sthal en het steiger er is een groot veld bij waar een aantal kramen komt te staan voor de modellen, wij gaan van de week ook het parcours weer in orde maken

Mooi, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Maar kan ik met de auto bij de vaarvijver komen of clubgebouw ? Aangezien ik nog al wat gewicht bij heb en een niet al te sterke rug meer..

Je kan bij ons niet aan de waterkant komen maar er zijn karren om de spullen naar de waterkant te brengen en er is hulp genoeg aanwezig om elkaar te helpen met het dragen of sjouwen met boten:)

aanmelding

Henk,

Goedemiddag, hierbij de aanmelding van vaargroep Mailline, we komen met een 6-tal personen, wat bootjes en onze lifter, met 2 kramen komen we een eind...

Grt,

Tom Boere

Back