Gek wordt ik ervan, omdat ik mijn hummingbird aan het ombouwen ben naar een airwolf met retracts heb ik een colco erbij gekocht om toch te kunnen vliegen, eerst die standaard K*T zender/ontvanger vervangen met een eigen reciever, ok hij vloog daarna beter controleerbaar, maar niet tevreden over dat lowbuget mixerboard dus het hummingboard erin en weer lekkerder vliegen, brand de tailmoter uit gvd, dat ding van mijn hummingbird erin (die inmiddels verder uitelkaar gehaald dan opgebouwd is) nou weer een aantal rondjes huiskamer, begint de t-bird te zakken, ok denk de accu is leeg, andere accu eronder wil dat kreng niet eens van de grond heb nu alleen een veredelde hovercraft. Dus vrees dat ook mijn hoofdmoter heeft begeven. Iemand meer dat soort ervaringen met een Colco T-bird.
Eigenlijk heb ik nog geen een micro heli gevlogen waar de staartmotor standaard goed van was. (dus ook niet van de hummingbird) Kan je eens zeggen wat er zo slecht is aan de mixer / zender / ontvanger? Mixt die niet goed? veel glitches? zender veel speling?
Vlieg altijd met een CM-REX dus dan voelt zo'n "standaard" zender al snel aan als speelgoed, niks mis met ontvangst ed, het mixer board is geen hf en vindt het hummingboard gelijdelijker regelen, vooral het opgangkomen van de motoren. Heb nog nooit problemen gehad met de tailmoter van mijn hummingbird, is dat een kwestie van mazzel dan? wat zijn dan betere alternatieven? En die hoofdmoter wat zou dat kunnen wezen dan?
Heb zelf ook een t-bird van colco, Staart motor lag er al snel af ja.... hoofdmotor heeft het echter wel erg lang uitgehouden zelfs met de lipo's eronder... Ook het mixerboard functioneerd prima hoor met de lipo's, de problemen begonnen eigenlijk pas na het installeren ban seperates :wink: Maar standaard, met goed ingelopen motoren en een correcte afstelling doet ie het prima voor een micro...
Heb al wel gehoord dat er meerdere zijn die er problemen mee hebben, dat ze zelfs niet eens van de grond komen... misschien een slechte motor en heb je iid pech dat jij dat net hebt... Ach ja ff een ander motortje erin zetten en weer gaan toch? :wink:
Zal we moeten he, anders is ie alleen leuk als decorstuk En weer een onderdeel uit mijn hummingbird, tja dan is die in iedergeval weer als nieuw straks. :lol: