Ik zoek van die prop nuts, die op DJI 2212 motoren passen. Ik ben er al achter dat deze "Acorn prop nuts" heten, maar kan nog geen winkel vinden waar je er niet meteen minimaal 100 af moet nemen. Weet iemand waar je deze kunt bestellen?
Wel in verweggistan te koop. PRECISION PROP & CYCLE Maar goed dat zal een vermogen kosten voor de verzending. Past er geen standaard moer op?
ik weet niet wat voor soort draad of spoed je zoekt maar als het metrisch is kun je ook eens bij een bouwmarkt kijken
Zijn gewone dopmoeren... Een beetje hardware winkel heeft ze wel liggen. Firma's zoals Lasaulec of Fabory bijv.
En anders weet ik vrijwel zeker dat de Enorm ijzerhandel ketens ze hebben. Lijken inderdaad verdacht veel op dopmoeren.
Tenzij het draad van die DJI motoren een afwijkende maat hebben? Dan wordt het inderdaad iets minder makkelijk...
Ik heb voor E 2,09 een zakje met 6 dopmoeren M6 gehaald bij de Praxis. Bedankt voor de tip. Ze zijn wel iets ronder ( minder puntig) dan de originele, maar het ziet er al veel beter uit.