Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goh, wat naar zegSorry Koos, ik heb weer op de leuk-knop geklikt...
Beste Fred,Jaques, mooi resultaat!
Door het zien van al jullie vorderingen heb ik vandaag mijn romp van de Batavia er weer afgehaald.
Op jullie foto's lopen de boegdelen rond de kanonspoorten bijna recht weg naar de voorkant, ik had ze veel ronder doorlopen naar boven.
Dus weer veel werk, latjes verwijderen en lijmresten ook weer weghalen.
Nu maar weer gaan meten hoe hoog het allemaal weer moet worden.
Fred
Je kunt hier je foto's plaatsen, maar om het verslag van Koos "clean" te houden kun je ook het Kolderstok vragen en tips of Batavia vragen en tips topic gebruiken.
In elk geval je vragen stellen, dan krijg je zeker antwoord![]()
Echter liep de voorkant van de boeg te hoog op.
Goed gezien Hans, ik dacht het al maar wist het niet zeker dus gewoon maar zo geplaatst met de gedachte als het anders moet dan zie ik dit wel in de reactie’s.....Er staat een pijltje bij. Dat betekend dat je de gehele bovenste lus onder de woeling kan trekken en ook het einde van het touwtje?Maar hoe dan ook..het ziet er goed uit.
Ik weet ook niet zeker of dat bovenste eindje in het echt onder de woeling werd getrokken. Maar daar lijkt het wel op.Goed gezien Hans, ik dacht het al maar wist het niet zeker dus gewoon maar zo geplaatst met de gedachte als het anders moet dan zie ik dit wel in de reactie’s.....
Morgen maar eens verder proberen........
Je trekt alleen de lus (C) in de woeling, de beide eindjes A en B moeten worden afgesneden.Ik weet ook niet zeker of dat bovenste eindje in het echt onder de woeling werd getrokken. Maar daar lijkt het wel op.
Piet, bedankt voor je antwoord.Je trekt alleen de lus (C) in de woeling, de beide eindjes A en B moeten worden afgesneden.