Jaques
Forum veteraan
Dank je Timber, hoe gaat het trouwens met de voortgang van jou u-boot, ik heb al even niets meer gezienmooi schip gemaakt jaques

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Timber, hoe gaat het trouwens met de voortgang van jou u-boot, ik heb al even niets meer gezienmooi schip gemaakt jaques
Okee, succes verderis in pause , ik ben met andere dingen bezig, ik ga gauw weer verder
Kon het niet laten, dus vanochtend voor ik naar het werk ging gelijk even gekeken en gelukkig geen groene uitslag op de scharnieren.Na het zwarten even afspoelen met water Koos en laten drogen op een stukje keuken papier dat neemt het vocht op (niet droog wrijven), dat voorkomt ook de groenige uitslag. Het is vaak zo dat lijm en andere chemische goedjes en verf elkaar niet zo goed verdragen. Maar zo te zien op je foto's zit uiteindelijk alles er toch wel goed op![]()
Dank je HansJij zet best aardig werk weg na een avondje prullen Koos.![]()
Dat was ik nog vergeten te vertellenMaar waarom gebruik je het ander eindje van het nietje niet om in je huid vast te lijmen in plaats van afknippen? Je hebt me in de vorige post al op het idee gebracht van die nietjes maar ook het voor de handliggende het andere einde als bevestiging te gebruiken.
Dank je Peter, en nu tatatara.........Jij schiet inderdaad lekker op in een avondje prullen, ik heb dagen dat het mij wat minder afgaat.
Maarre dat spijkertje in de luikjes gaat het zeker doen, zo zitten de mijn ook allemaal vast, en ik ben nog niet een luikje kwijtgeraakt.![]()
Dank jewel Petermooi mooi hoor
Ach het houd je bezig hèè Piet, en als je zo aan het friemelen bent dan dan is het niet alleen maar lachen hoor, maar dat hebben we allemaal wel denk ik.Je weet het weer leuk te brengen Koos, een beetje subtiele humor, dat mag ik wel![]()