Agitator XL 120

Discussie in 'Speedboten' gestart door randywuite, 13 okt 2012.

1. randywuite

randywuite

Lid geworden:
    23 nov 2008
    Hallo mensen ik heb al mijn Brushless (mbx6t mbxeco enzo) verkocht om een hele andere richting op te gaan een boot dus. Ik ben echt een leek op boot gebied, en weet dan ook niet of het verstandig is om een eigen boot op te bouwen zonder enige kennis van hardware opbouw motor keuzes, welke regelaar keuze en alles waar ik nog geen idee van heb. Mijn vraag is het te doen, voor een beginner om zo'n project te gaan beginnen. Daarin tegen heb ik het geduld wel om zoiets te gaan beginnen, maar veel bootbegrippen zeggen mij niets tot weinig. Ik zal dan graag van de mensen met ervaring jullie mening horen over zoiets. Ik weet wel in de auto hobby dat een rtr je eind van de rit alles dubbel zo duur uit bent om alles goed voor elkaar te hebben. Daarom wil ik met een boot ook meteen beginnen met een goede boot en set up. Ik zelf zat te denken aan de hydro marine agitator xl 120 ik vindt dan ook een grotere boot ook een mooiere weergave op het water. Maar natuurlijk zit daar natuurlijk ook weer een andere budget aan dan om een kleine boot klaar te maken. Deze boot komt als een set met strut flex enz, maar heeft natuurlijk meer nodig dan dat. Zoals de motor en esc enz. Graag heb ik jullie mening over zo'n project voor een beginner, en graag ook advies over wat van motor esc combo minimaal erin moet, en alles wat erbij komt kijken, ook zoals verlijmen van de motor steun, hardware installeren. Ik snap dat dit veel info is om het allemaal uit te leggen in 1 keer maar advies wordt dan ook zeer op prijs gesteld. En natuurlijk ook het koste plaatje, dat kan wat mij betreft wel uitgesmeerd worden over een tijd, want winterperiode staat voor de deur, en hij hoeft pas af volgend jaar zomer. Maar het moet ook niet te gek worden, op hydro marine wordt deze boot met als voorbeeld een lener motor van bijna 500 euro genoemd. Graag hoor ik van jullie hob