jitze
PH-SAM
k wilde deze ook net neer gaan zetten hier.
Helaas waarschijnlijk weer veel doden deze keer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
k wilde deze ook net neer gaan zetten hier.
RTV Oost zei:In Bruchterveld is rond vijf uur een zweefvliegtuig neergestort.
Daarbij is de piloot gewond geraakt. Hij was de enige inzittende en is met onbekend letsel naar het ziekenhuis overbracht. Volgens getuigen was de piloot bezig met een landing maar raakte met de staart van het vliegtuigje de grond. De luchtvaart politie gaat het ongeval onderzoeken.
Het valt mij ook vies tegen. het is gemiddeld toch wel elke dag of elke twee dagen raak met een dodelijk ongeluk.Ik heb nu zo eens met jullie een poosje bijgehouden hoeveel er neerstorten.
Maar het loopt toch nog aardig op.
Gelukkig zijn de dodentallen niet altijd over de 100 maar iedere dode die te betreuren valt is er 1 te veel.
Het blijft natuurlijk wereldwijd maar het is toch meer als ik dacht.
Twee doden bij vliegtuigcrash in Tienen
vr 03/07/2009 - 09:55 Update: vr 03/07/2009 - 10:25 Op de luchtmachtbasis van Goetsenhoven, een deelgemeente van Tienen, is een vliegtuigje van de luchtkadetten neergestort. De twee inzittenden overleden ter plaatse.
Het vliegtuigje van het type Piper Cub stortte rond 9.45 uur neer. Een Piper Cub wordt gebruikt om zweefvliegtuigen de lucht in te trekken. Het toestel kwam door een nog onbekende oorzaak in de problemen bij het opstijgen. Het raakte daarop de parking nabij de hangars op het vliegveld en week af naar een grasveld, waar het vuur vatte.
De brandweer, lokale politie en het mugteam kwamen snel ter plaatse, maar de twee inzittenden, beiden leden van de luchtkadetten, stierven ter plaatse.
De luchtkadetten zijn een vzw van het ministerie van Defensie, die promotie voert voor de militaire luchtvaart.
Het valt mij ook vies tegen. het is gemiddeld toch wel elke dag of elke twee dagen raak met een dodelijk ongeluk.
Ik weet niet of dit draadje heel bevorderlijk is voor mensen met vliegangst.
Weer 2 doden te betreuren.
NOSJOURNAAL - Doden bij crash met Belgisch sportvliegtuig
Hopelijk stapt die piloot nooit meer in een vliegtuig.
Welke idioot doet dat nu boven mensen.
Wat dat betreft heb ik het niet zo op stuntvliegers