Hallo,
Ik heb nog een F201 Chassis in de aanbieding T.e.a.b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Zou zomaar het licentieverhaal kunnen zijn. Oplage van RC modellen staat waarschijnlijk niet in verhouding tot de licentiekosten.Komt dat doordat de markt vraagt naar klassieke F1's, of kan Tamiya de licentie gelden van de moderne F1's niet meer opbrengen, of zijn de meest moderne F1 body's niet meer goed te reproduceren?
nou ben ik alleen benieuwd of het nou ook verplicht is om met die accu te rijden. Zit er niet op te wachten om special voor de ETS op apeldoorn zo'n lipo te moeten kopen. Samen met inschrijfgeld, motorhuur en bandjes wordt het dan een dure bedoening om deze klasse er 'leuk' bij te doen naast de TC stock.
Voor mij de enige aanpassing in de DTC zou zijn idd de F1 klasse met een simpele niet vertimebare brushless regelaar rijden met bv een 17.5.
Ik denk dat dit goed te vergelijken is met de carson cup machine en minder onderhouds en storings gevoelig.
Afgelopen jaar hebben wij bij meerdere mensen gezien dat de Carson in eens een stuk langzamer ging door een klein beetje warmte.
Dit zijn just my 2 cents en geen aanleiding om ook maar iets te verplichten
mvg Roy