Algemeen Formule 1 schaal 1/10 topic

• Topicstarter Topicstarter SCRT Pilot
  • Startdatum Startdatum
Ja okee, wellicht dan een zero-timing erbij maar wel de roll-out vrij laten als je foam toelaat. Anders heeft het namelijk geen nut want dan kan je niet met een vaste roll-out werken namelijk...

laten we eerst maar eens kijken hoeveel f1's er daadwerkelijk de baan opkomen bij de MACH. Ik ben gister voor het eerst weer met de tourwagen buiten gaan rijden, de f1 volgt binnenkort ;-)

Alleen de ZAC Roy... Ik ga het denk ik dit jaar extra druk krijgen buiten het racen om dus... Wordt bijna elk weekend puzzelen dus de hoofdzaak zullen de ZAC's worden...

De allermooiste electro Formule 1 blijft naar mijn mening deze Kyosho:

Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Showroom Page

Inboard-schokdempers, onafhankelijke & realistische ophanging, realistisch chassis, etc. Helaas 1/8 en zeer, zeer zeldzaam (en dus peperduur).

Heb nieuws voor je:

Serpent F180 Brushless

Misschien wel mooier dan die Kyosho ........

oh ja, ze komen ook met een 1/10 model, wil dit 1/10 draadje natuurlijk niet vervuilen :-)

Serpent F110

Dit weekend voor de eerste keer een race gehad in de f1 klasse.. ontzettend veel plezier aan gehad:) gaat zo ongelooflijk hard..
Staat op youtube als "mac lingen formel1 12-03-2012"
Ik rijd met de gele f1, helaas ook een crash (maar ik ben dan ook nieuw in deze klasse:p)

Is geen uploaden, is gewoon de videocode tussen [ youtube ] [ /youtube ] zetten... Niks meer en niks minder...

Ja ik snap wat je bedoelde maar het wordt niet ge-upload op het forum. We zetten simpelweg de youtube code tussen die haakjes en dan staat het op het forum. Nog steeds een link naar youtube alleen dan direct zichtbaar. Wordt dus niks ge-upload naar het modelbouwforum o.i.d.

Ik zal het in jouw post ook even doen. Dan kan je zien hoe het gedaan is als je op een ander scherm youtube opent en de code vergelijkt... ;)

Even op je eigen post nu "edit" indrukken en kijken wat voor link erbij staat en hoe het opgebouwd is.

RC Racing S6 Episode 4 - Vegas F1 (and GTs plus Large Scale Touring Cars)

Ook Marc Reinhard doet aan F1...

Have fun!

Halewijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Back