Hallo allemaal, Ik heb pas de hpi rs4 nitro 3 gekocht deze startte tot vandaag goed en is na gister ingereden. Vandaag was ik van plan iets meer gas en dus ook iets meer dan 3 slagen open zoals bij het inrijden. Ik had hem ongeveer op 2.7 slag staan denk ik. Het eerste tankje was nog niet eens leeg en de motor sloeg af.. Daarna heb ik hem niet meer aan de praat gekregen.. Wel komt er uit de motor wat benzine als je de gloeiplug losdraait en aan de trelstarter trekt.. Verder maakt de trekstarter zonder gloeiplugeen goed en perfect geluid en met de gloeiplug een slecht geluid met de trekstarter met moeite te kunnen trekken.. ( 3 keer op 1 plek blijven hangen ofso). Maar klinkt in ieder geval niet goed. Hij komt dus ook helemaal niet meer aan :cry: . hoe je ook trekt.. Wie weet waar dit allemaal aan kan liggen? GreetZ
Misschien heb je hem niet rijk genoeg gezet bij het inrijden. En als gevolg is je gloeipulg nu al versleten.Bij iemand die ik ken met een savvage was dit ook dus kan bij jou RTR3 ook wel zijn test eens of ze nog werkt?
hmz niet rijk genoeg lijkt me stug stond ook in boekje 3 slagen en dat staat goed.. En de gloeiplug werkt nog wel..
Ik heb de zelfde wagen en heb hem 5 slagen open gezet eerste maal. En zou dus kunnen dat je je gloeiplug al opgebrand hebt he.En als je je gloeiplug los draaid is het normaal dat er nitro langs je gloeiplug naar bovenkomt door de beweging van je cilinder.Ik zou niet weten hoe dit komt het spijt me zeer hard,heb je de gloeiplug er uitgehaald en getest of denk je dat ze nog werkt.En je luchttoevoer staat die goed.En als je je autotje omdraaid en je komt met je hand aan het wieltje van de motor draaid dit dan rond en dan moet er wat tegensdtands zijn je voelt dit draait niet rond als een wiel moet in schokken gaan.
Hey jehebt de auto verzopen. haal de gloei plug er uit. haal de brandstof los van de carberateur. trek een paar keer aan de trek starter in het begin zal er veel brandstof uit het gloeiplug gat komen pas op voor je ogen. als het stopt met sproeien van brandstof uit het gloeiplug gat draai dan de gleoiplug er weer in en zet de carberateur weer op 3 slagen. zet de gloeiplug driver er op en start de auto hij zal nu wel weer gaan starten rijd lekker en kijk of hij goed rookt. an de carb draaien doe je later als het allemaal wat beter gaat. (ik persoonlijk denk ook dat je eerder minder brandstog gaat geven dan meer op den duur) veel succes
als het nog niet is gelukt mot je gewoon even langs de hobby shop gaan, revz racing ofsow, die gast weet het wel
hej, twas al gelukt hij was niet overlopen ofsow.. Echt heel vaag maar hij loopt weer.. Maar mi hoe waar rij jij dan? En met welke wagen? GreetZ
@ mainall ik rijd meestal bij mij achter op een parkeerplaatsje, vroeger ging ik nog wel eens naar het parkeer terrijn bij het noord A, maar het is daar geloof ik een beetje afgestorven..... ik ben ook wel eens gaan rijden bij het silverdoom ofsowiets, daar komen ook wel veel mensen. auto: HPI rs4 3 type SS geimporteerd uit de VS dus met .12 r SS motor ( :twisted: ) slickies, carbonvezel stuff, THS tunes pipe. ik weet niet hie hard ie gaat, maar ik schat zo'n 80 kmp/h (rs4 3 rijd ongeveer 60 geloof ik) (op dat parkeerplaatsje bij me achter haal id de halfgas nog niet eens :wink: paar fotowtjes die over een tijdje gaan verlopen : http://pic9.picturetrail.com/VOL280/1534133/2931557/36033165.jpg http://pic9.picturetrail.com/VOL280/1534133/2931557/36032984.jpg http://pic9.picturetrail.com/VOL280/1534133/2931557/36032951.jpg http://pic9.picturetrail.com/VOL280/1534133/2931557/35960748.jpg