Na velen jaren heb ik het weer opgepakt ( modelbouw ) voor ik verder ga wil ik graag een omrekentabel hebben van verf, vallejo wil ik gaan gebruiken lijkt mijn een goede verf , voorheen was het Humbrol of tamiya dus ben opzoek naar een omrekentabel of adviseren jullie wat anders,verder zal ik vele vragen hebben over deze leuke sleper. zodra ik begin zal ik jullie zeker op de hoogte houden met vragen en foto`s bij het onderdeel bouwverslagen, daarom nu verplaatst, Post verplaatst,
@paul leg een uit hoe een foto van een boot in aanbouw kan helpen met het omnummeren van verf van een bekend humbrol nummer naar een vallejo nummer
Heb er een gevonden nu kijken of hij klopt kan wel eens afwijken , Paint Conversion Charts by Creative Models
Acrylicos Vallejo | Colores acrylicos > downloads > Model Color (Full range) in de andere folders kunnen ook tabellen staan bij mij werkt de link wel maar, laden duurt lang
heel erg bedankt hij doet het , dus nu kijken en bestellen kan de bouw beginnen, zal dan verder gaan naar bouwverslagen waar ik waarschijnlijk vele vragen zal hebben , bedankt,