Bandenpen

• Topicstarter Topicstarter rc-freak
  • Startdatum Startdatum
R

rc-freak

Guest
Waar kan ik een bandenpen kopen?
Het is om letters op banden te maken.
Bij conrad koop ik ze niet, omdat je daar eerst voor €20,- wat moet kopen en anders komen er ‘,- verzendkosten bij.
Dus weet iemand een winkel ofzo die die pennen verkoopt?

Kan ik ook watervaste stiften gebruiken?
En zijn die ook in het wit te verkrijgen?

Ik hoor het allemaal wel.

Groeten rc-freak :D

1:1 auto, met 14 jaar??
inderdaad heeft een auto zaak het wel eens, ze noemen het dan een bandenpen ofzoiets

ik meen dat tamiya hier ook een pen voor heeft, alleen zal die wel een stukkie duurder zijn

jah niet "Alleen" met een vriend van muh zijn pa heeft een seat bedrijf. En we zijn beste vrienden, en die 309 werd niet verkocht. Wij hielpen vaak. mochten we die auto hebben..... werd toch niej verkocht. Half halfords hing er aan :P:P

Bedankt allemaal.
Die bij netshop is zilver, en ik wil graag wit, maar toch bedankt voor de moeite.
Ik ga vanmiddag ff opzoek naar een witte watervaste stift.
Jullie horen het wel.

Groeten rc-freak

je kan het gewoon bij halfords halen voor paar € had ik eerst ook daar gekocht weet alleen de prijs niet meer was namelijk gulden ;)

Zoals al gezegt kijk bij de halfords of anders een scooter zaak. Tipp-ex werkt ook goed ik gebruik het altijd voor m'n scooter en het blijft lang zitten.

dat hoeft niet, maar sommige mensen vinden witte letters op de band mooi.
dit is vooral mooi met een zwarte body.

ik heb vandaag een bandenpen gehaald bij de halfords a 5.95, is niet echt goedkoop maar er zit een hele hoop in.
Het merk is autostyle, en heet tyrepen.

UCCMC444.gif

erikderaaf zei:
ik heb vandaag een bandenpen gehaald bij de halfords a 5.95, is niet echt goedkoop maar er zit een hele hoop in.
Het merk is autostyle, en heet tyrepen.

UCCMC444.gif

Afdeling waar de tyrepen ligt binnen de halfords heet "johnny"

jah bij de neon en al die ongein

ook wel eens de 'boem boem, petje achterstevoren, GTI' hoek genoemd :D

alleen heeft mijn pen helaas een veel te dikke punt om fatsoelijk op een rc band te kladden, helaas..

Hahaha, ga vandaag ook maar eens neuzen in die "boem-boem-petjesachterstevoren-GTI"-hoek...

De Genesis heeft ook van die mooie letters op de banden staan die eigenlijk best zichtbaar mogen zijn...

Voor 1:10 bandjes is het inderdaad misschien wat minder bruikbaar... neem aan dat je SUT wel iets grotere banden heeft 8O

inderdaad, alleen ben ik benieuwd of het blijft zitten

ik ga proberen de punt iets bij te werken, waarna ik en mijn bureau denk ik ook wat witter worden....
misschien gaat het dan beter!

Back