Afgelopen jaar succesvol met mijn Envoy aan het NK deelgenomen (NK titel als resultaat ), maar met het WK in Belgie volgend jaar voor de boeg, toch maar besloten een extra mono1 op te bouwen. Uiteraard weer een Envoy, kantelkamer is reeds vergroot, boot reeds voorzien van een kleurtje, maar de opbouw gaat de komende weken gebeuren. Setup gaat worden: Leopard 3650 met 3650kv Turnigy 120A met extra Rubicons 3s Zippy compact 4000 Tenshock cnc propjes Alle hardware uiteraard van Etti Hier de eerste foto:
@ Nick, laten doen....hahaha romp is voorzien van reeds groter gemaakte kantelkamer mijn kant op gekomen. De rest mag ik zelf doen. Ga met deze experimenteren met de 3650 serie, mijn andere Envoy heeft een B29 XXL van Etti, die heeft ook veel koppel, maar ben benieuwd hoe hij met een 3650 serie gaat (eenzelfde motor heb ik ook in mijn hydro1 overigens )
ziet er netjes uit marcel keurig gedaan zit die as nou zo hoog of lijkt dat maar zo ook je werkplek is steven op werkbank op wezen ruimen hahaha
Ok, we zijn er nog niet, maar de waterdoop is geweest, zelf varen en filmen valt niet mee, maar toch een korte poging gedaan. Water was wat ruw, maar op zich potentieel genoeg gok ik zo http://www.youtube.com/embed/kpUDqvgCY_8