Bij deze bied in mijn (nog niet gevlogen) Beretta 21 van "Jet en Speedmodels" te koop aan.
De bouwdoos had ik al een tijdje in mijn bezit, maar hij besloot hem de afgelopen winter helemaal af te bouwen. Teken dat alle componenten nieuw en verder gevlogen zijn.
Model wordt compleet (op ontvanger na) verkocht.
Tegen een kleine meerprijs is de Futaba-ontvanger er bij over te nemen.
De motor is een MVVS 3,5ccm die op nitromethanol loopt. Motor loopt, zal alleen nog wel goed worden afgesteld.
Ik verkoop deze kist omdat ik over ben gestopt naar benzinemotoren (en vanwege de kinderen en het daardoor vaak verlopende tijdgebrek).
Mocht er een serieueze interesse zijn dan heb ik nog wel een aantal reserveonderdelen die erbij verkocht kunnen worden.
Richtprijs voor dit model bedraagt ca. € 250,--.
Mvg,
Arjan
De bouwdoos had ik al een tijdje in mijn bezit, maar hij besloot hem de afgelopen winter helemaal af te bouwen. Teken dat alle componenten nieuw en verder gevlogen zijn.
Model wordt compleet (op ontvanger na) verkocht.
Tegen een kleine meerprijs is de Futaba-ontvanger er bij over te nemen.
De motor is een MVVS 3,5ccm die op nitromethanol loopt. Motor loopt, zal alleen nog wel goed worden afgesteld.
Ik verkoop deze kist omdat ik over ben gestopt naar benzinemotoren (en vanwege de kinderen en het daardoor vaak verlopende tijdgebrek).
Mocht er een serieueze interesse zijn dan heb ik nog wel een aantal reserveonderdelen die erbij verkocht kunnen worden.
Richtprijs voor dit model bedraagt ca. € 250,--.
Mvg,
Arjan
Bijlagen
-
IMG_3951.JPEG342 KB · Weergaven: 94
-
IMG_3955.JPEG341 KB · Weergaven: 87
-
IMG_3957.JPEG326 KB · Weergaven: 77
-
IMG_3958.JPEG312,5 KB · Weergaven: 69
-