Ik doe kennelijk iets fout. Een aan Robert verstuurd bericht wordt niet zichtbaar in mijn map "verstuurde berichten". Hopelijk leest hij of een van de moderatoren deze kreet om hulp en geeft aan wat ik fout doe. HansV
Ik heb niet eens een map met 'verstuurde berichten'?? Misschien kijk ik helemaal verkeerd natuurlijk. Edit Deze heb ik wel, maar bij mij staan ze ook niet..
Staat het bericht soms nog in postvak uit? Pas als het bericht door de andere kant wordt gelezen komt het in verstuurde berichten.
Hans, bij je instellingen kan je aangeven dat verzonden berichten opgeslagen moeten worden (Gebruikersinstellingen -> opties wijzigen, dan onder het hoofdje "Berichten & Notificaties", onderaan "Save a copy of sent messages in my sent items by default" aanvinken. Daarna niet vergeten helemaal onderin "Wijzigingen opslaan" aan te klikken. Groet, Ad
Waar versturen jullie dan je berichten mee Met OUTLOOK expres toch wel Dan heb je in ieder geval wel een map verstuurde berichten En dan moet je eens naar extra gaan en kijken of je gegevens wel kloppen mvg Frederik
Ik zie net dat ik zelf een ongelezen bericht heb, chrome onderdrukt de pop-ups iets te goed. ps. Ik zie bij de pb's (het board, niet outlook express Frederik) inderdaad geen "uit" map. Groeten, Niels
Verzonden berichten Zo, dat wist ik niet. Is nu bijgewerkt. Tegelijk ook de e-mail notificatie aangezet. Ik kijk lang niet altijd naar pb's. Dan begrijpt, hoop ik, ook Robert waarom hij drie keer dezelfde pb kreeg. En voor alle zekerheid, ik bedoel de map "verzonden berichten" die opent als je in het berichtenvenster van dit forum op "ga naar map verzonden berichten" klikt. Geen e-mail (outlook en opvolgers.)