Zou dit willen kopen voor mijn tweeling van 6 jaar oud, maar vind er nergens onderdelen van terug, iemand enig idee of de parts compatibel zijn met een gewoon FP helitje van Blade? Blade Tandem Rescue BNF (EFLH2580) Manuals, Parts Explosions, Team Tips, Bulletins and other Support Information: Blade - #1 By Design
Parts staan toch de tab parts and accessories ? Als je daar klikt op see all zie je alle parts. Blade Tandem Rescue BNF (EFLH2580) Manuals, Parts Explosions, Team Tips, Bulletins and other Support Information: Blade - #1 By Design
Idd Schiksie, had nog niet op see all geklikt en dacht dat er weinig parts voor te krijgen waren :???: Toch maar op zoek naar iets waarvan de parts in Nederland of Belgie verkrijgbaar zijn denk ik... het is voor de kids en geduld is nu echt niet hun sterkste kant... Iemand sugesties weltke types relatief makkelijk te viegen zijn voor een kind, ik dacht aan zo'n quadcoptertje?
Denk dat een quadcopter beter is dan een helikopter om te beginnen inderdaad Ik zou kijken naar een Ladybird of Wltoys V949. RC Quadcopters,Wholesale RC Quadcopters,Discount RC Quadcopters - Banggood.com
Het is uiteindelijk dit 3 kanaals helitje van blade geworden, en ze kunnen er redelijk mee overweg, ik heb er maar 1 bedenking bij, linkse stik is enkel de throttle, en op de rechterstik zitten elevator en rudder, gaan ze het sturen niet verkeerd aanleren met de rudder op de rechterstick??
Hallo Frocky de meeste piloten vliegen mode 2 throttle links maar het maakt ook niet zo veel uit je kunt later altijd je mode veranderen in de zender, alleen niet in deze zender. Het is maar net wat ze gewend zijn mode1 of mode2. M.V.G André