B botter vrijdag om 12:45 #1 Hallo,waarom is mijn beeld van dit forum ineens blauw?????Ik vind dit onduidelijk,stop ermee a.u.b. fras.
Hallo,waarom is mijn beeld van dit forum ineens blauw?????Ik vind dit onduidelijk,stop ermee a.u.b. fras.
Rhelie Forum veteraan vrijdag om 13:22 #2 Onderin je scherm zie je een penseeltje daarmee kun je de kleur wijzigen. Dit komt door de server update.
Onderin je scherm zie je een penseeltje daarmee kun je de kleur wijzigen. Dit komt door de server update.
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan vrijdag om 13:36 #3 Waarom doen mensen tegenwoordig geen kleine zelfonderzoek maar gaan direct vragen? Zie ook dit topic en in dat topic ook een link naar een groot topic.
Waarom doen mensen tegenwoordig geen kleine zelfonderzoek maar gaan direct vragen? Zie ook dit topic en in dat topic ook een link naar een groot topic.
prop-er Forum veteraan vrijdag om 14:01 #4 En ook nog in de verkeerde categorie geplaatst, en op een onvriendelijk, beschuldigende toon. Voor vragen over de functie van het forum, kijk je in Algemeen / Helpdesk.
En ook nog in de verkeerde categorie geplaatst, en op een onvriendelijk, beschuldigende toon. Voor vragen over de functie van het forum, kijk je in Algemeen / Helpdesk.