trialrolf
Vriend van modelbouwforum.nl
Ja hoor. Het ene project is nog niet af en het andere staat al weer op stapel. Geeft niet. Aan al mijn modellen moet nog wel wat gebeuren of veranderd worden. Vind het prettig om eerst een beetje rond te rijden, kijken en ideeën op te doen. Ook heb je dan ook op een model die je wat langer hebt weer wat nieuws.
Bij ieder project leer je weer bij en zie je dan zaken die je aan eerdere projecten ook nog wilt aanpassen.
Wat een leuke hobby toch!!!
Dit project gaat vind ik ook weer wat bijzonders worden. Zal langdurig worden en in meerdere fases worden gebouwd.
Het meeste materiaal is in aantocht om de basis te kunnen maken. Het zal multifunctioneel worden en heeft potentie om verder uitgebouwd te kunnen worden.
Hier wat sneak previews....
Het interieur al een beetje aangepast. Beetje kleur......
Bertus de bestuurder heeft ook al proefgezeten. Hij is echter een wiebelkont, zit niet stil......
In de stoel zit achterin, op de hoek van leuning en zitting, een gat.....
Jullie mogen raden waar die M4 uitkomt....... Die wiebelt niet meer door de cabine!!
Ik houd jullie op de hoogte!
Bij ieder project leer je weer bij en zie je dan zaken die je aan eerdere projecten ook nog wilt aanpassen.
Wat een leuke hobby toch!!!
Dit project gaat vind ik ook weer wat bijzonders worden. Zal langdurig worden en in meerdere fases worden gebouwd.
Het meeste materiaal is in aantocht om de basis te kunnen maken. Het zal multifunctioneel worden en heeft potentie om verder uitgebouwd te kunnen worden.
Hier wat sneak previews....
Het interieur al een beetje aangepast. Beetje kleur......
Bertus de bestuurder heeft ook al proefgezeten. Hij is echter een wiebelkont, zit niet stil......
In de stoel zit achterin, op de hoek van leuning en zitting, een gat.....
Jullie mogen raden waar die M4 uitkomt....... Die wiebelt niet meer door de cabine!!
Ik houd jullie op de hoogte!