Nou bij deze dan BNK heb je geen license voor nodig. Of je ook zo alleen mee kan doen weet ik niet, ik zit zelf bij een club. Als je je aansluit bij een club krijg je ook alle info erover, maar op internet zijn ook wel de data en circuits te vinden. Of er een 4wd klasse komt weet ik niet, ik heb zelf ook en 4wd(predator) maar heb er in het bnk vorig seizoen niet mee gereden. Het hangt van het animo af of er een klasse komt. De 2wd zijn altijd wel 30-40 man voor 4wd meestal erg weinig. Er zijn mensen zat die een 4wd hebben maar rijden er meestal niet mee. 2 klasses op 1 dag rijden is namelijk krap, zeker als je schade rijdt aan 1 van de auto's kom je snel in tijdnood.
als je geen volledige licentie hebt mag je 1 wedstrijd meedoen (maar dan moet je wel aangesloten zijn bij 'n club of je nationale federatie)
Ik denk het niet maar, de eerste wedstrijd is eind maart in nederland of eerste zondag van april. kris
eeuh de kalender ligt al vast maar ik ken 'm niet vanbuiten, eerste race is in bergschenhoek 't laatste weekend van maart als ik me niet vergis.
http://users.telenet.be/elvo/buggy/dut/welcome.htm voor de nieuwe kalender! én én én weldra (nujah voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen) komt 'r een website waar verslagen en foto's van elk BNK gaan opkomen. Er zal ook de mogelijkheid zijn om je eigen foto's te uploaden. Ik dank alsvast Andre Huzen voor 't werk dat hij in www.C00ple.??? steekt! nu nog op zoek naar wat sponsors en naar 'n server!
Ik kom ook meerijden op het bnk, ik stap wel pas in op de wedstrijd in arendonk. Alleen ik weet niet goed met welke auto b4 of bj4. Wordt er dit jaar 4x4 gereden of niet? kris.
ga zowieso maar voor de B4, je gaat zowieso sneller leren omdat je meteen bij mensen met 't zelfde niveau terecht komt en zo trek je elkaar wel op. Als je maar met 4 mensen 4WD zou rijden (als die kans al bestaat) dan ga je hopeloos achterop rijden of maar 1 persoon hebben wiens niveau aan 't jouwe gewaagd is. Rij je 2wd dan zijn er 30 a 35 personen en ga je je veel beter amuseren! dan is er tenminste voldoende concurentie op jouw niveau. Je kan langzamaan opklimmen en je merkt sneller je vooruitgang.
Coop, ik zal al blij zijn als ik mee kan in de d-reeks. Het zal een jaartje leren zijn(parcours en afstelling) en voor de rest veel vragen links en rechts denk ik. En ook nog leren rijden met modi, is helemaal anders dan 19 turn's klasse. maarja het komt wel goed.(hoop ik) ps;Als je een paar begin setup's hebt voor mij ik hoor het graag.
geen probleem, kom maar bij 't belgse kamp zitten ofzo, en ik zal je op voorhand wel een setupje van mij of Elvo ofzo sturen als je dat lief vraagt...
Dat zou heel lief zijn van jullie , als jullie dat willen doen.(dat gaat me een paar colakes kosten denk ik) kris. ps; voor arendonk kom ik er nog wel uit maar de rest?
voor zandbanen kan je best gewoon beginnen van de standaard TEAM setup vanop de worlds, eventueel met silver veren achteraan. setups van oa Elvo vind je hier: http://www.petitrc.com/view_news.php?id=4533
Wie o wie nemen er deel aan de 4WD klasse in 2007? Vul het lijstje maar aan! - Chris (TRF501X) - - - - - - - - -
Jeroen QUIRIJNS BJ4 we Roel v Drunen X10 Marco Goorden xxx4we Eric Hendriks X10 Danny Claes xx4 Bob Claes durango Kris CELIS TRF501x Simon Bettens xx4 Wiliam van Bladel ??? Misschien: Axel Kleingeld Wouter Zwijnenburg Kim de Koning Ik weet dit natuurlijk niet zeker maar dit is wat ik gehoord heb van verschillende mensen.